Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
Behövs det mandat för att inse babbeln ni kommer med om inlägget?Tycker ni ska be snubben om ursäkt och lösa det som vuxna människor.
Vilket babbel och varför? En admin har sagt sitt och det är det som gäller.
Vad ska vi be om ursäkt för och på vilket sätt är det inte vuxet att prata igenom saken som vi gör här?
Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
Nej,raderingen är inte alls godkänd och det spelar ingen roll vem som babblar om det.
Se ovan.
Citat:
Regelverket kan ju vem som helst läsa.Ingen motivering,ingenting förutom "mjukradering".
Vänta lite, va? Jag har aldrig sagt att mjukradering är en motivering. Tror du det så är det nog du som förtjänar whocofemman.
Jag är helt övertygad om att om IR5 gör om och gör rätt och skriver ett inlägg med substans, som man kan förstå och tillför något till tråden, fast med samma innebörd som det "censurerade" så får det stå kvar.
För övrigt tycker jag fortfarande att det är lite konstigt att det inte är direkt någon annan i den där tråden som känner sig censurerad. Jag menar, IR5 kan väl ändå inte vara ensam om sina åsikter i den tråden, eller?
Tills sist så tror jag inte heller att någon har problem med att förstå vad som menas med moderatorsåtgärd. Det är liksom inget man kan välja att välja, det är ganska strikt definierat faktiskt.