• 1
  • 2
2014-05-30, 00:23
Medlem
karrolajnas avatar
Hej!

Vad anser ni killar egentligen är snygga kläder på en tjej som festar, på exempelvis en nattklubb, denna tiden på året? Jag har nämligen fått för mig att vi tjejer ofta har en helt annan uppfattning av vad som är snygga kläder, än vad många killar har?

Man vill ju självklart se fin ut, men samtidigt inte se ut som om man ber om något . Givetvis så borde man ha på sig de kläderna som man känner sig bekväm i och trivs i, men det skulle vara intressant att få veta vad ni anser vara snygga festkläder på tjejer, 18-25 år, då det faktiskt ofta är er som vi vill vara snygga inför .

Så vad föredrar ni? Partyklänning med hela köret, shorts och linne, eller dessa oändliga croptops som såå många tjejer har, tycker ni verkligen att de är snygga? Vad anser ni är snyggast festkläder på tjejer på fester och klubbar?
Citera
2014-05-30, 00:34
Medlem
Servigins avatar
Jeans/jeansshorts och linne är riktigt fint tillsammans!
Citera
2014-05-30, 00:46
Medlem
thejams avatar
Klänning är ju alltid hett

Annars gillar jag lite simplare kläder. Nåt linne i bomull med coolt tryck och jeansshorts där midjan INTE är uppe över naveln och ett par schyssta sneakers. Sjukt snyggt samtidigt som det inte ser ut som ni försöker för hårt!
Senast redigerad av thejam 2014-05-30 kl. 00:48.
Citera
2014-05-30, 00:56
Medlem
Speedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Klänning är ju alltid hett

Annars gillar jag lite simplare kläder. Nåt linne i bomull med coolt tryck och jeansshorts där midjan INTE är uppe över naveln och ett par schyssta sneakers. Sjukt snyggt samtidigt som det inte ser ut som ni försöker för hårt!

Det där håller jag verkligen med om.
Jag tycker det är otroligt fult med både jeans och jeansshorts där midjan sitter uppe på magen.
Citera
2014-05-30, 01:07
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Sommarklänning, hetaste som finns med kläderna på alltså. Annars tycker jag att ni inte ska överanalysera så mycket om vad ni ska ha på er, sett en del tjejer som har typ air Max skor, när de ändå har klätt upp sig, otroligt fult, dålig kombo! Ett par vanliga svarta jeans, svarta högklackade skor(få tjejer som använder snygga såna, många som kör på converse :/) och sen någon vanlig tröja i matchande färg, behöver inte vara svårare än så. Killar bryr sig överlag inte så mycket, skulle du fråga en kille som du träffat ute vad du hade på dig dagen efter så kommer han nog inte ihåg(om det inte är mig du träffade men jag är ett undantag) så killar lägger inte märke till så mycket utan en helt vanlig svart tröja och ett par svarta jeans går hem om du har ett fint ansikte
Citera
2014-05-30, 18:25
Medlem
"Croptops". Jaha, det är så det kallas. Visar ju att man trots allt inte är helt färdiglärd på det här med tjejers kläder. I vilket fall är det ett satans otyg. Tjejer ska antingen ha en heltopp med korta ärmar, eller spagettilinne. Inte någon sorts hybridvariant.

Smala tjejer passar jättebra i ett snyggt brett bälte, frågan är bara om jeans funkar på fest. Kan göra. Den här tråden handlar ju om festkläder och inte om vardagliga kläder, men för mig hade det gjort vilket som. Om en tjej hade kommit i jeans och tröja med dragkedja, hade jag inte klagat.

Jag gillar platta skinnstövlar på tjejer. Alltså, inte klack. Men viktigast är ögonbrynen. Att noppra lite grann och hålla dom tunnare i formen är OK. Men ge fan i att hålla på och kladda med ögonbrynspenna, det finns verkligen inget mer motbjudande. Vill ni se ut som någon sorts "Bad Villain Woman" eller vad är det frågan om? Undvik.

Personligen gillar jag också tjejer i snedlugg och många armband i olika färger. Du vet, lite slarvigt sådär: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6...i5e4o1_500.jpg

Detta är vad jag tycker.

EDIT: Bara för det lyckades jag hitta min festbrutta som passade perfekt in i beskrivningen! http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2...x2t0o1_500.png
Senast redigerad av Vardagsfanatikern 2014-05-30 kl. 18:40.
Citera
2014-05-30, 19:57
Medlem
Tjejer som klär sig i Ann Demeulemeesters kreationer hamnar automatiskt på topplistan.
Citera
2014-06-01, 00:21
Medlem
dovAkins avatar
Tajta klänning och snygga skor. Sådant som visar lite mer "hud" och kurvor
Citera
2014-06-03, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagsfanatikern
"Croptops". Jaha, det är så det kallas. Visar ju att man trots allt inte är helt färdiglärd på det här med tjejers kläder. I vilket fall är det ett satans otyg. Tjejer ska antingen ha en heltopp med korta ärmar, eller spagettilinne. Inte någon sorts hybridvariant.

Smala tjejer passar jättebra i ett snyggt brett bälte, frågan är bara om jeans funkar på fest. Kan göra. Den här tråden handlar ju om festkläder och inte om vardagliga kläder, men för mig hade det gjort vilket som. Om en tjej hade kommit i jeans och tröja med dragkedja, hade jag inte klagat.

Jag gillar platta skinnstövlar på tjejer. Alltså, inte klack. Men viktigast är ögonbrynen. Att noppra lite grann och hålla dom tunnare i formen är OK. Men ge fan i att hålla på och kladda med ögonbrynspenna, det finns verkligen inget mer motbjudande. Vill ni se ut som någon sorts "Bad Villain Woman" eller vad är det frågan om? Undvik.

Personligen gillar jag också tjejer i snedlugg och många armband i olika färger. Du vet, lite slarvigt sådär: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6...i5e4o1_500.jpg

Detta är vad jag tycker.

EDIT: Bara för det lyckades jag hitta min festbrutta som passade perfekt in i beskrivningen! http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2...x2t0o1_500.png
Det lät hemskt och bilden levde upp till förväntningarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Lucky Strike
Tjejer som klär sig i Ann Demeulemeesters kreationer hamnar automatiskt på topplistan.
Har nog bara sett en kvinna i Ann D och det kunde inte rädda henne. Men då är jag byhålebo också
Citera
2014-06-03, 12:27
Medlem
Perriss avatar
Tighta kläder, höga skor, ganska mycket hud. Skorna är viktigast. Ett par höga, snygga skor kan göra en oljig och nedsnyten Samhalloverall till det sexigaste utstyrsel man beskådat, samtidigt som ett par fula gymnastikskor totalt kan göra kaoz med en fin sommarklänning. Jag förordar kvinnligt som nästan lutar lite åt det slinkiga. Då krullar sig polisongerna på den här herrn vill jag lova!

Och så tänker vi på hållningen!
Citera
2014-06-03, 14:27
Medlem
Vanliga jeansshorts, dock inte såna som går upp till hakan, och sen ett linne med valfritt tryck. Själv hatar jag slim fit klänningar, ser ut som om man har virat in kroppen i tyg och sen tagit en knappnål. Vanlig kort klänning funkar
Citera
2014-06-04, 18:44
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Klänning och högklackat tycker jag är det snyggaste på tjejer! Sen ska klänningen vara lite tajt men inte allt för tajt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in