2014-05-29, 19:48
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Idag satt jag och slösurfade lite på BC och konstaterar att det finns många förfrågningar antingen få runka inför publik, eller där ett par efterfrågar någon som vill runka inför dem.

Exempelvis finns följande annons:
http://www.bodycontact.com/kontaktan...unka-f%F6r-oss

Hur ser du, kille, på att ruska tupp inför publik och höra deras glada hejarop och taktfasta applåderande? Gör det att din egenkära stund blir erotiskt laddad eller är du helt enkelt en exhibitionistisk snuskhummer som helst ruskar tupp inför en tight 19-åring?
Senast redigerad av ZdravoKobila 2014-05-29 kl. 20:21.
Citera
2014-05-29, 19:53
Bannlyst
Skulle inte ha någonting emot det.. Det är ju inte så att dom sitter med popcorn och applåderar åt en. Kanske frugan visar sin mutta eller någonting och hjälper till
Citera
2014-05-29, 20:02
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Skulle inte ha någonting emot det.. Det är ju inte så att dom sitter med popcorn och applåderar åt en. Kanske frugan visar sin mutta eller någonting och hjälper till

Skulle du kunna tänka dig att ruska tupp ute i naturen med ett par som sitter och tittar, enligt annonsen ovan?

Det finns många olika preferenser hos folk. Jag tror nog det finns par som kan tänka sig sitta och äta popcorn, applådera och heja fram satsen.
Citera
2014-05-29, 23:45
Medlem
Milizers avatar
Intressant tanke. Jag har aldrig praktiserat detta, men känner mig nu inspirerad. I mitt arbete ingår att jag ibland håller föreläsningar på kick-offs och liknande för olika företag.

Auditoriet brukar vara blandat manligt och kvinnligt. Jag känner mig obekväm med att ruska tupp inför en publik av män, men mycket tilltalad av att göra det inför en grupp av kvinnor som då får beskåda min resliga penis och med hejarop hjälpa den till ejakulation.

Men hur får jag den manliga delen av konferensdeltagarna ut ur salen?
Citera
2014-05-30, 00:02
Medlem
ZdravoKobilas avatar
I denna tråd pratar vi egentligen manlig ejakulering, men även vi kvinnor kan njuta av exhibitionismens ädla konst. Kanske du bör skaffa en samarbetspartner av kvinnligt kön som föreläsa utifrån en modern och fritänkande syn på offentlighetsprincipen.

Gör hon sitt sköte till offentlig egendom, naturligtvis i en annan föreläsningssal, är chansen stor att du får behålla den heteronormativa andelen av kvinnor under din tuppruskande session.
Citera
2014-05-30, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila
Skulle du kunna tänka dig att ruska tupp ute i naturen med ett par som sitter och tittar, enligt annonsen ovan?

Det finns många olika preferenser hos folk. Jag tror nog det finns par som kan tänka sig sitta och äta popcorn, applådera och heja fram satsen.
Ja det skulle jag kunna göra
Citera
2014-05-30, 00:50
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila
I denna tråd pratar vi egentligen manlig ejakulering, men även vi kvinnor kan njuta av exhibitionismens ädla konst. Kanske du bör skaffa en samarbetspartner av kvinnligt kön som föreläsa utifrån en modern och fritänkande syn på offentlighetsprincipen.
Vilken region pratar vi nu? Om vi pratar Stockholm med omnejd så finns det ju stora möjligheter här.

Jag tänker på nudistbaden som finns runtomkring i trakten, till exempel Ågesta i närheten av Farsta och det på Lovön. För att inte tala om klassikern Långholmen.

Nudisterna försöker framställa sig som oskuldsfulla naturmänniskor, men alla som har varit på något av deras ställen vet att det ruskas tupp och pillas mus där inför öppen ridå. Och högfrekvent.
Citera
2014-07-25, 16:25
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Vilken region pratar vi nu? Om vi pratar Stockholm med omnejd så finns det ju stora möjligheter här.

Jag tänker på nudistbaden som finns runtomkring i trakten, till exempel Ågesta i närheten av Farsta och det på Lovön. För att inte tala om klassikern Långholmen.

Nudisterna försöker framställa sig som oskuldsfulla naturmänniskor, men alla som har varit på något av deras ställen vet att det ruskas tupp och pillas mus där inför öppen ridå. Och högfrekvent.

Idag åkte jag förbi Ågesta för att göra ett, visserligen misslyckat, försöka att låta solen smeka min kropp. Däremot fick jag se två män kramas på, vad dom trodde, var en någorlunda skyddad plats. kanske dom egentligen uppskattar åskådare. Vad vet jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in