2014-05-29, 14:32
Medlem
Kan den svenska vita rasen bli utrotad om invandringen blir för mycket? Dvs de som är etniska svenskar blir färre än antalet mörkhyade invandrare? Vad händer med den svenska kulturen om invandringen stiger?

Vart jag går så ser man afrikaner, araber osv, i alla städer i sverige, vad händer med etniska svenskar om dessa tar över?
2014-05-29, 14:35
Medlem
Om Svenska tjejer håller sig till Svenska killar så ökar vi fortfarande i antal. Men de icke-etniska grupperna ökar snabbare så vi kommer bli minoritet, men att vi försvinner stämmer inte. Såvida vi håller oss till våra egna. Nu är mitt inlägg genomsyrat av hur du ser på saken, men ska jag tala från ditt perspektiv så är det här det korrekta svaret.
2014-05-29, 15:10
Medlem
Renrasiga svenskar är nog borta sedan länge..
2014-05-29, 15:23
Medlem
hulkenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaniljChocklad
Om Svenska tjejer håller sig till Svenska killar så ökar vi fortfarande i antal. Men de icke-etniska grupperna ökar snabbare så vi kommer bli minoritet, men att vi försvinner stämmer inte. Såvida vi håller oss till våra egna. Nu är mitt inlägg genomsyrat av hur du ser på saken, men ska jag tala från ditt perspektiv så är det här det korrekta svaret.

Ökar i antal?

Allting tyder på att vi i Västvärlden kommer minska i antal utan invandringen. Årskullarna blir mindre. Det skulle vara ett slag mot Sverige som land om vår befolkning kraftigt minskade, och därför är jag för invandring.

Hur resonerar du när du säger att vi kommer att bli i minoritet?
2014-05-29, 15:38
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yttrandefrihet.net
Dvs de som är etniska svenskar blir färre än antalet mörkhyade invandrare?

Med dagens invandring tar det ca 50 år innan vi blir en minoritet i vårt eget land:

(FB) "Snart är svenskarna en minoritet"

Citat:
Ursprungligen postat av yttrandefrihet.net
Kan den svenska vita rasen bli utrotad om invandringen blir för mycket? [...] Vad händer med den svenska kulturen om invandringen stiger?

Vart jag går så ser man afrikaner, araber osv, i alla städer i sverige, vad händer med etniska svenskar om dessa tar över?

Tja, här kan man ju bara gissa. En ren utrotning av svenskar tror jag är osannolikt. Men när vi blir en minoritet så styr vi inte längre över vårt eget öde, iallafall inte så länge som vi har en demokrati i landet.
2014-05-29, 15:42
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenberg
Allting tyder på att vi i Västvärlden kommer minska i antal utan invandringen. Årskullarna blir mindre. Det skulle vara ett slag mot Sverige som land om vår befolkning kraftigt minskade, och därför är jag för invandring.

Visst kanske vi får lida lite rent ekonomiskt, men det är ju mycket bättre för miljön med en mindre befolkning i Sverige.

Vi skulle kunna bli självförsörjande på mat, drivmedel (ex biodiesel istället för oljeimport), och grön energi. Med 4-5 miljoner invånare skulle vattenkraften räcka till all el. Då kan vi sluta köpa ful-el från Tyskland, och stänga alla kärnkraftverk. Vi skulle halvera våra koldioxidutsläpp.

Men du kanske heller tjänar några kronor extra oavsett vad som händer med miljön?
2014-05-29, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenberg
Ökar i antal?

Hur resonerar du när du säger att vi kommer att bli i minoritet?

Och därför vill du utrota oss så fort som möjligt?
2014-05-29, 15:55
Medlem
NamnlosBarns avatar
Svenskar borde skaffa mer barn , ca 6-7 stycken
med svenskar.. istället för att adoptera barn från Kina eller Kongo
2014-05-29, 15:59
Medlem
hur ska vita kunna bli utrotad, de har åxå barn och hur kommer det sig att
invandraren föder inte fler barn än vita kvinnor, hur ska vita kunna bli utrotade om 8 miljoner är vita och 2 miljoner är invandrare idag 2014 ? de hinner aldrig ikapp...
om 50 år, då får vi ta in en himla hög för att det ska gå runt.
kanske nån som är snabb i matte kan förklara det för mig.
2014-05-29, 15:59
Medlem
Det är just det som håller på att hända nu, långsamt och säkert. I vissa förorter i Stockholm ser man ju inte en enda svensk längre. Problemet är att när invandrarna blir lika många eller fler kommer dom inte längre vilja följa svenska lagar utan kommer ta över styret, och vips har vi ett inte längre svensk samhälle.
2014-05-29, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrdrt
Det är just det som håller på att hända nu, långsamt och säkert. I vissa förorter i Stockholm ser man ju inte en enda svensk längre. Problemet är att när invandrarna blir lika många eller fler kommer dom inte längre vilja följa svenska lagar utan kommer ta över styret, och vips har vi ett inte längre svensk samhälle.

de kan inte ändra lagarna för då måste de upp i regeringen och begära lagändring på det som de tycker är fel,
2014-05-29, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
de kan inte ändra lagarna för då måste de upp i regeringen och begära lagändring på det som de tycker är fel,

Respekten för lag och ordning verkar inte vara så stor söder om Malta. Inte söder om stan heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in