2014-05-28, 00:01
Medlem
Tja! Är intresserad av att fara över och spela collegefotboll i USA, någon som vet hur svårt det är att få ett stipendium och vilka meriter man måste ha för att ha chans på ett stipendium? Vilken nivå håller collegefotbollen därborta om man jämför med våra serier hemma i Sverige?
Citera
2014-05-28, 00:25
Medlem
Bagheeeras avatar
Har inte spelat collegefotboll själv men en jag känner har gjort det och det han sa var att har man chansen att göra det så gör det.
Citera
2014-05-28, 01:21
Medlem
Har pluggat på ett B1G (Big Ten) universitet och jag vill minnas att det finns en öppen uttagning, MEN skolan har ju redan letat reda på bra spelare så det var väl sällan som någon lyckades kvalificera sig för spel i laget som skolan inte sedan innan kände till. Skulle man kvalificera sig så kommer skolan pröjsa utbildningen (iaf om stor skola), men maila å hör dig för!
Citera
2014-05-30, 13:50
Medlem
Pratar du fotboll (soccer) eller amerikansk fotboll (American football)?
Citera
2014-09-02, 22:52
Medlem
Jag pratar om Soccer, alltså vanlig fotboll.
Citera
2014-10-17, 19:59
Medlem
Mr.Johanssons avatar
Umgicks med en rätt talangfull kille i samband med att vi gick ut gymnasiet och han gjorde en egen DVD med filmklipp som visade hans styrkor osv. Han fick erbjudanden från några olika skolor, så det kanske kan vara något att satsa på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in