2014-05-26, 13:08
Medlem
Pojkvazkerns avatar
Tjenare rvar!

Jag lskar snuset General White Portion men ibland nr ekonomin krisar s blir det billigare snus ssom LD White och Kaliber White, men nu till frgan.

" Finns det ngot liknande snus som General med samma karaktr och ett pris som inte skadar plnkan fr mycket? "

MVH Pojkvazkern
Citera
2014-05-26, 13:30
Medlem
Jag har testat det mesta och LD vit r det bsta budget snuset enligt mig. Rangordnar enligt

Ld-vit, Kronan-vit, general-vit
Citera
2014-05-26, 13:51
Medlem
Jag kr ofta Knox White Stark nr pluskan svider. Dock inte s likt General, d psarna r betydligt mycket strre. Tycker dock att de ligger vldigt bra under lppen och man fr en ganska bra effekt. Gott snus fr vrigt.

Annars skulle jag nog sga att Kaliber Vit eller Kronan Vit r det nrmaste man kan komma General nr det kommer till budget-snus.
Citera
2014-05-26, 14:13
Medlem
Kul att du frgar! Har du prvat General Tailored, lite mindre prilla med natufibre, oerhrt shysst passform och smakar likadant. Kostar dessutom s lite som 30-35kr dosan, helt jvla underbart. Jag fredrar till och med Tailored ver Classic general White, just pga. passformen, kan ha den lngre n vanliga, men jag kanske r lite konstig
Citera
2014-05-26, 14:39
Medlem
Knekt vit liknar general om jag inte minns fel.
Citera
2014-05-26, 15:25
Medlem
Pattcancers avatar
Jag kr General White nr Knox White portion r slut. De r relativt lika i smaken, Knox r ngot mindre intensiv i sin smak. Sen r psarna lite strre i Knox ocks
Citera
2014-05-26, 16:15
Medlem
rem558s avatar
Jag kr knox white eller LD white nr plnkan svider
Citera
2014-05-27, 11:37
Medlem
Pojkvazkerns avatar
Hrligt att hra era sikter! Blir att pallra ivg till kiosken och dra p sig en dosa Knox white!
Citera
2020-03-19, 18:15
Medlem
Aston-Martins avatar
Kapten Vit Extra Stark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in