2014-05-26, 13:59
Medlem
Rychilols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DominatorCXXXIX
Det är ju inte ens säkert att Mustafa var med i själva våldtäkten din dumma jävla lappslödder.

Det är väl för fan säkert att de är så. Ska vi sluta försvara sinnessjuka våldtäktsmän nu kanske? Du är inte värd mer än dom ditt äckliga kryp, kom fram så jag får trycka näven genom facet på dig din fula fan.
Citera
2014-05-26, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Behindthesun
Rebo1986: Du sitter och försvarar nån som sitter häktad för gruppvåldtäkt på en ung tjej. Och sen har du mage att få fram det som att det är vanligt att tjejer ljuger om en sån här sak. Det äcklar mig på sätt du aldrig kommer förstå. Jag förstår att han inte visat dessa sidor åt dig, väldigt få våldtäktsmän är öppna med sina såna sidor.

Om du hade läst igenom vad jag skrivit så hade du sett att jag skrev att är dom skyldiga så ska dom helt klart ha straff för det! Det är inte acceptabelt.
Och jag har inte fått fram de som att hon ljuger, det är väl kanske din förståelse!
Men de är ju upp till dig hur du tolkar saker!
Citera
2014-05-26, 14:15
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebo1986
Mörkerantalet är skrämmande!
Vad jag hört ( ingen källa till det ) så är de oftast dom som blivit utsatt av någon närstående.
En pappa, en bekant, pojkvän.. Men så klart att de finns dom som inte anmält som inte haft någon anknytning till personen. Men som sagt, jag har inte kollat upp någon källa på det!

Är oerhört tråkigt att våldtäktsoffer inte ska tas på allvar, men av mina erfarenheter av vad mina gamla vänner ställt till med så blir jag inte förvånad om saker och ting är lögn.
Har även vänner som blivit våldtagna och gjort anmälan.
Men dom har inte pallat psykiskt med rättegångar.
Det är ju den delen jag tror många är oroliga över.
Att sitta framför folk och berätta om sin värsta mardröm, sånt tar man ju inte lättvindigt.
Så på de tror jag också att man kan se vem som är ett BO och inte!
Nu säger jag ju absolut inte att de ena är rättare än de andra. Men de är så jag tänker!

Du försvarar fortfarande våldtäktsmän. Det är till 95% säkert att det är en våldtäkt. Du är ju uppenbarligen polare med dessa hudfärgshandikappade missfoster så det kanske är bättre att du inte skriver överhuvudtaget?
Citera
2014-05-26, 15:16
Medlem
chmod777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP
"Djur"... suck, du kan inte vara gammal min vän. Tråden ligger ju för övrigt i Aktuella brott och kriminalfall så dina rasteorier får du hålla för dig själv.

Bra information i tråden annars. Skönt att asen hängs ut. Vad kan straffet tänkas bli?

Samtal med nån batikhäxa till kurator och en klapp på huvudet. I extremfallet 10 dagars samhällstjänst.
Citera
2014-05-26, 16:14
Medlem
Man kan fan inte längre blunda för namnen i de flesta gruppvåldtäkterna. Det är ju sjukt, helt sjukt.
Citera
2014-05-26, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Du försvarar fortfarande våldtäktsmän. Det är till 95% säkert att det är en våldtäkt. Du är ju uppenbarligen polare med dessa hudfärgshandikappade missfoster så det kanske är bättre att du inte skriver överhuvudtaget?

Hur menar du nu? Skyddar våldtäktsmän?
De skulle jag ju verkligen inte påstå!
Du förstår uppenbarligen inte vad jag har menat, men det är ju upp till dig!
Man kan inte bara se saker från en sida, man måste se de från olika perspektiv och pga idioter så litar man inte riktigt på allt som sägs förrän det kommer en fallande dom eller konkreta bevis!
Citera
2014-05-26, 16:26
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Vet vem den tredje och fjärde men vet inte om jag vill skriva ut det. Är själv ung invandrare i Kalix och man får ju en klump i magen när man läser vad vissa har skrivit här.

Citat:
Det är ju inte ens säkert att Mustafa var med i själva våldtäkten din dumma jävla lappslödder.
Men han sitter väl i alla fall häktad för det? Varför inte delge namnen på de övriga två om du har dem? På så sätt så slipper du ju att misstänkliggöras själv, och det finns väl knappast någon bra anledning att skydda gruppvåldtäktsmän?
Citera
2014-05-26, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebo1986
Ja du, M*s*a*a är ju här på arbetsvisum så jag skulle ju inte direkt säga att han inte gör rätt för sig här i landet på det viset. Han har alltid jobbat.
Om dom är skyldiga till detta så ska dom ju så klart få sitt straff!
Men jag har väldigt svårt att tro att M*s*a*a skulle vara kapabel till sånt här.
Men man får ju se vad rättsystemet säger, och man kan ju inte ta ut det i förskott att någon är skyldig för att dom är misstänkta. Dom är inte dömda än, så tycker folk ska va lite försiktiga med vad dom skriver och så!
Kära lilla blondin, du behöver skaffa bättre kompisar. Tro vad du vill, men han kommer bli dömd.
Citera
2014-05-26, 16:46
Medlem
DominatorCXXXIXs avatar
Citat:
Ok.

EDIT: Vet inte om jag vill skriva ut namnen... Har hört att de kommer frisläppas imorgon.
Citera
2014-05-26, 16:52
Medlem
skadetbehovass avatar
Citat:
EDIT: Vet inte om jag vill skriva ut namnen... Har hört att de kommer frisläppas imorgon.
helt ofattbart att små kräk hela tiden kommer undan .. gissa om många börjar känna att nu fan räcker det
Citera
2014-05-26, 16:58
Medlem
Namnen från Haparanda TR finns här:

http://www.exponerat.net/tva-ensamko...en-namnen-har/
Citera
2014-05-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audi-cab
Namnen från Haparanda TR finns här:

http://www.exponerat.net/tva-ensamko...en-namnen-har/
Gruppbilden på exponerat, bruden på bilden känner min brorson igen, och har en hel del smaskig information om henne Även skäggbarnen finns det lite smått och gott om enligt honom
Senast redigerad av Grismongis 2014-05-26 kl. 17:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in