• 9
  • 10
2015-05-21, 11:41
Medlem
Ar mera regel an undantag att det hander nagot ovantat i mitt tycke.
Man maste vara extra vaksam nar man kor hoj.

Man syns daligt / sma djur kan fa konsikvenser som inte skulle handa i bil / grus och annat skit pa vag / punka och maskin fel. osv osv.

Jag tror dom flesta hoj akare inser riskerna.

Sjalv forsoker jag ha en bra ballans mellan risk och noje.

Jag personligen kor oftast lite for fort och buskor en del.
Men dock en helt annan typ av buskorning mot nar jag kor motard (kor street fighter nu).

For ovrigt har mest situationer uppstatt nar jag kor sakta.
Citera
2015-05-21, 11:44
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Efter en motorcykelolycka där jag klarade mig utan en skråma, så insåg jag att sån tur kommer jag aldrig mer att ha igen, så sedan dess har jag inte ens suttit på en motorcykel.
Citera
2015-05-21, 18:56
Medlem
Fiskfjolls avatar
De flesta tror jag inser det när de tar kortet. Man blir informerad att små saker t.ex. att lera från en traktor kan få det att gå åt helvete. Sen handlar det nog mycket om attityd och mognadsgrad. En del tror ju att de är bäst i världen, så det kan inte hända dom något.
Citera
2015-05-21, 20:19
Medlem
Det är bara att betrakta alla bilister som fiender som vill köra ihjäl en när man är ute och kör så går det bra.
Jag har sätt ett antal mc-förare som är helt ute i det blå och verkar inte fatta vilka risker dom utsätter sig för.
Själv kör jag lastbil på jobbet och vet ungefär var och när dom största riskerna uppkommer när man sitter på hojen.
Senast redigerad av supermuppen1 2015-05-21 kl. 20:25.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in