Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-05-13, 14:15
  #13
Banned
Det här är ju ett intressant fenomen....

Efter man blandat lika delar kokain med bakpulver, tillsatt en liten del vatten och värmt på det ordentligt så det låter och poffar har man kvar ett vitt pulver.

Frågan är:
-Hur stor mängd är normal dos ?
-Kan man röka det i en vanlig cigarett eller krävs det specialdoningar ?
Citera
2004-05-13, 23:44
  #14
Medlem
Retwas avatar
finns det crack rökare i sverige asså, har hängt med både hippies, tjackpundare(kola), ghbare och horsare men aldrig med crackare
Citera
2004-05-14, 14:34
  #15
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av bfg

Frågan är:
-Hur stor mängd är normal dos ?
-Kan man röka det i en vanlig cigarett eller krävs det specialdoningar ?

Jag är mest nyfiken, finns det någon som har koll på ovan ?
Citera
2004-05-14, 14:59
  #16
Medlem
Deleriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfg
Jag är mest nyfiken, finns det någon som har koll på ovan ?
En lagom dos har jag svårt att säga i gram.. Men det är inte en stor bit som behövs för en hit.
Sen måste du bygga dig en bhong-anordning. Det jag använt när jag rökt var en festis-flaska, två hål, i ett av hålen tejpar du ett munstycke från en pipa t.ex. I hålet där man egentligen dricker sätter du folie så det blir en liten kopp. Denna fyller du med aska och placerar varsamt biten du ska röka.
Sen eldar du på biten hela tiden medans du suger in, det andra hålet håller du för så du fyller flaskan med rök. När flaskan är rök fylld släpper du det andra hålet och suger in allt i dina lungor och håller kvar det så länge det går. Efter ett par sekunder projekteras du upp i space.

Objs: Det går INTE att röka crack i en joint!

En liten sidnot: De första hitsen jag tog kände jag inte av någonting alls. De som följde kändes desto mer
Citera
2004-05-15, 11:26
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delerium
Objs: Det går INTE att röka crack i en joint!

Hmm vad lustigt för när jag var i USA satt alla crack negrer och sög på en joint dom kallade P-dog, när jag frågade om jag kunde få några bloss sa dom att det var crack rullat i gräs. Taco snubbarna kallade detta för primo.
Citera
2004-05-17, 01:48
  #18
Medlem
Psykozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Nä, det diskuteras massor med crack hela tiden på warez-forumet...

Hahaha
Citera
2004-06-02, 15:22
  #19
Medlem
Haweras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retwa
finns det crack rökare i sverige asså, har hängt med både hippies, tjackpundare(kola), ghbare och horsare men aldrig med crackare

Finns det, så är de nog fridlysta, crackrökarna alltså. Med priserna i Sverige, kan det väl knappast löna sig. Mitt ex flyttade hit från USA, han trodde vi drev när han fick reda på att i stort sett ingen röker crack regelbundet, och än värre blev det när han fick reda på koks priserna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback