Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-30, 05:53
  #145
Medlem
Det är så mycket i denna debatt som man tror att man hörde fel och måste spola tillbaka för att få det bekräftat.

Exempelvis att Winberg inte är feminist? Va?!

Kallar motdebattören för idiot, att man kan skapa jobb och bostäder för flera tusen genom att "vara kreativa".

HUR in i helvete fick detta parti röster?

Jaja, enkla vinstpoäng varje gång det blir debatt mellan SD och F! i alla fall.

EDIT: Även att F! inte vill kompromissa med deras frågeställningar, men förväntar sig att komma med i grupper som går med på att deras idéer inte går att omförhandla... väldigt politiskt, eller var det inte så det fungerade i diktaturer?
Citera
2014-05-30, 07:23
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Det är så mycket i denna debatt som man tror att man hörde fel och måste spola tillbaka för att få det bekräftat.

Exempelvis att Winberg inte är feminist? Va?!

Kallar motdebattören för idiot, att man kan skapa jobb och bostäder för flera tusen genom att "vara kreativa".

HUR in i helvete fick detta parti röster?

Jaja, enkla vinstpoäng varje gång det blir debatt mellan SD och F! i alla fall.

EDIT: Även att F! inte vill kompromissa med deras frågeställningar, men förväntar sig att komma med i grupper som går med på att deras idéer inte går att omförhandla... väldigt politiskt, eller var det inte så det fungerade i diktaturer?

FI har ett typiskt tankesätt som liknar det barn har. Men som hon sa: vi kan använda fantasin
Citera
2014-05-30, 13:11
  #147
Medlem
arsebiscuitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Även att F! inte vill kompromissa med deras frågeställningar

Det är bra det. I Europaparlamentet kommer man ingenstans utan att kompromissa.
Citera
2014-06-16, 02:51
  #148
Medlem
plusforwards avatar
Fan kan lyssna på detta flera gånger om och det är fortfarande lika roligt Speciellt när Soraya påstår att folk åkte från Sverige för att fly fattigdom och alkolism
Citera
2014-06-26, 21:37
  #149
Medlem
volvo 240s avatar
Har det plockats ner från YT? Jag kan iaf inte hitta den :/

Nån som har det sparat och kan lägga upp igen?
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2014-06-26 kl. 21:43.
Citera
2014-06-28, 19:03
  #150
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Jag tänkte länka, men hittade inget på youtube. Men intervjun är så klockren att den måste ses.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17054358.ab

Jag avråder å det starkaste att undvika Aftonbladet till varje pris, då det är en minst sagt vedervärdig tidning som korrumperar det svenska folkets världsbild å det grövsta. Det här är första gången jag faktiskt besöker sidan på flera år, och jag kommer att ha ångest i minst en vecka av att de just tjänade reklampengar på mig(och dig, tack vare mig=ångest i minst 2 veckor). Så jag hoppas att det är värt det. Ge fan i att klicka vidare till annat trams, och besök aldrig sidan igen efter att du sett(och gärna kopierat och lagt på tuben) klippet.

Jag får inte länken att funka.
Citera
2014-09-04, 16:33
  #151
Medlem
dn.se/valet-2014/harda-ord-i-dns-studio-mellan-fi-och-sd-kvinnor/

Lite sent svar men den är så rolig så någon kan nog uppskatta den ändå!
Citera
2014-09-04, 18:57
  #152
Medlem
SmokeOns avatar
Har Soraya Post Gucci-örhängen? Eller ser jag fel?
Citera
2014-09-04, 21:59
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Har Soraya Post Gucci-örhängen? Eller ser jag fel?

Hon kör väl med Rolex i helguld, så det skulle inte förvåna.
Bra att hon kommit in i EU-parlamentet, den sortens smak kostar.
__________________
Senast redigerad av RMgX 2014-09-04 kl. 22:05.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback