Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Om det är min ton du åsnyftar ser jag inte på vilket sätt den skulle vara överlägsen? Jag försöker leverera sakliga och neutrala svar på din fråga, om du upplever dessa svar som formulerade i överlägsen ton beklagar jag att du uppfattar det så, men då är det ju ganska uppenbart var felet ligger.
Jag ville egentligen inte ingripa, utan bara läsa svaren från modds... Dessutom kan
PiLLerILLer kan säkert fomulera det mycket bättre...
Jag har dock upplevt samma sak när det gäller överlägsen ton:
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
...om du upplever dessa svar som formulerade i överlägsen ton beklagar jag att du uppfattar det så, men då är det ju ganska uppenbart var felet ligger.
Hoppas att jag missförstår vad du menar här... Men, för mig är det du skriver en indirekt men personlig påhopp, ingenting annat. Tråkigt nog kommer det från moderator.
-----------
Tillägg: Dessutom är det sådana formuleringar som gör att man blir frustrerad och försöker svara på sådana påhopp, som så småningom resulterar i OT...
-----------
En sak som ni modds borde fundera (länge) på är hur man blir av med alla "fjortisar", med sina vidriga livssyn, attackerar varenda seriös debatt på FB. Då handlar det inte enbart om forum diverse sex-forum. Det går utanför gränsen för vad som är yttrandefrihet, med tanke på hur ofta de spottar på folk...
Det är t o m mer troligt att ni modds har bättre koll på hur mycket OT och trams inlägg ni raderar varje dag, och vilka som skriver dem.
Ett exempel:
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=238101
"
En varning efter omröstning"? Vet ni hur många användare (både medlemmar och modds) på FB blev skitirriterade på hans personangrepp, dessutom under flera dagar?
I den angivna tråden "
Tjejer, skulle ni tacka ja till sex för pengar?" kan inte läsa någonting annat än massa OT & trams (som i övrigt ligger kvar), hur tråden spårar ur efter massa OT-svar till
PiLLerILLer, och i mån av plats, resten av diskussionen.
Visst svarar
PiLLerILLer ett eller ett annat påhopp, men aldrig med samma ton... Tvärtom, hennes svar är oftast underhållende ironiskt.
/Cody