• 1
  • 2
2014-05-19, 21:45
Medlem
HazardousAdventures avatar
Berätta! Vilka kläder är lämpligast eller trevligast att ha på sig på en första träff? Vad ska killen ha på sig och vad ska tjejen ha på sig?!
Citera
2014-05-19, 21:53
Medlem
DixieNormouss avatar
Jag skulle säga att det beror lite på sammanhanget. Ska det ätas trerätters på restaurang? ska det supas på lokala Harrys? ska det vara hemmakväll?

jag brukar tänka enkelt. En stilren skjorta sätter grunden och funkar oftast. Det är även ett enkelt plagg att bygga vidare på. Är av manligt kön.
Citera
2014-05-19, 21:54
Medlem
HazardousAdventures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieNormous
Jag skulle säga att det beror lite på sammanhanget. Ska det ätas trerätters på restaurang? ska det supas på lokala Harrys? ska det vara hemmakväll?

jag brukar tänka enkelt. En stilren skjorta sätter grunden och funkar oftast. Det är även ett enkelt plagg att bygga vidare på. Är av manligt kön.

Vad vill du att tjejen helst ska ha på sig?
Citera
2014-05-19, 21:56
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazardousAdventure
Berätta! Vilka kläder är lämpligast eller trevligast att ha på sig på en första träff? Vad ska killen ha på sig och vad ska tjejen ha på sig?!

Jag var på en dejt en gång där vi bestämt innan att båda skulle komma i kläder gjorda helt av fisk. Jag kom i en kostym gjord av torkade sardiner som jag limmat ihop. Tjejen kom klädd i en tunika sydd av valhud. Fatta det blev pinsam stämning när jag berättade för henne att valar inte är fiskar.
Citera
2014-05-19, 21:57
Medlem
akzags avatar
Jag brukar oftast ta på mig något sportigt men ändå dyrt.
Tjejen ska väl ha på sig typ en klänning om det är en varm sommar dag, annars får det bli thighta jeans och en klassig blues
Citera
2014-05-19, 21:58
Medlem
Han: ss paraduniform,turkosblå otvättade tangafillingar under.
Hon: burka, mamelucker, omaka strumpor och för stor sport bh.

Mvh
Lallisen
Citera
2014-05-19, 21:58
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Jag brukar oftast ta på mig något sportigt men ändå dyrt.
Tjejen ska väl ha på sig typ en klänning om det är en varm sommar dag, annars får det bli thighta jeans och en klassig blues

Klassig blues? Vill du att hon ska komma klädd i ett afroamerikanskt musikstycke från 1900-talets förra hälft?
Citera
2014-05-19, 22:04
Medlem
DixieNormouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazardousAdventure
Vad vill du att tjejen helst ska ha på sig?

Mycket svårt att säga. utbudet på kvinnomode sträcker sig längre än mäns. men KISS-principen gillar jag (Keep It Simple Stupid). Det är kvinnan som gör kläderna, inte kläderna som gör kvinnan.
Citera
2014-05-19, 22:09
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Så här bör killen klä sig när han blir introducerad för föräldrarna:
http://www.google.se/imgres?imgurl=h...tart=0&ndsp=20
Så här bör din brud se ut när hon får träffa din morsa:
http://www.realchicksonly.com/s/p/KO...-nice-ass.html
Jag brukar inte ta med tjejen till föräldrarna på första dejten.
Hemmakväll: tjejen kjol utan trosor, killen träningsbrallor och linne
Ogillar dyra designkläder. Kläder skall vara bekväma och passa för vädret. t.ex. Inte träningsdojor om det är -10 grader ute eller kängor om det är +25.
Citera
2014-05-19, 22:11
Bannlyst
Det senaste från Italien.
Citera
2014-05-19, 22:17
Medlem
Senapstjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Jag var på en dejt en gång där vi bestämt innan att båda skulle komma i kläder gjorda helt av fisk. Jag kom i en kostym gjord av torkade sardiner som jag limmat ihop. Tjejen kom klädd i en tunika sydd av valhud. Fatta det blev pinsam stämning när jag berättade för henne att valar inte är fiskar.
Bästa jag läst idag
Citera
2014-05-20, 16:12
Moderator
VitKallas avatar
Inte riktigt Erotik, vi provar

Erotik och sexualitet --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera