• 1
  • 2
2014-05-19, 01:15
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18908561.ab

Vad har hänt? Vem är det? någon som vet nåt?
Citera
2014-05-19, 01:17
Medlem
Ser ut att ha varit en fruktansvärd kollision Måste ha gått riktigt fort i personbilen.

Senast redigerad av Sinclaire 2014-05-19 kl. 01:19.
Citera
2014-05-19, 01:19
Medlem
Jag var på platsen, men inte tillräckligt nära för att se något av intresse.

Men det hela får mig att tänka på olyckan som var förra(?) året där också en linjebuss och personbil frontalkrockade, den gången utanför Länghem någon mil västerut. Även där med dödlig utång för personbilsföraren. Den gången var det tydligen självmord.

Bör även tilläggas att det var bitvis väldigt dimmigt på platsen.
Citera
2014-05-19, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Ser ut att ha varit en fruktansvärd kollision Måste ha gått riktigt fort i personbilen.

ja hela personbilen är ju i spillror
Citera
2014-05-19, 07:45
Medlem
epost72s avatar
GP har en bättre bild på personbilen
Citera
2014-05-19, 11:13
Medlem
Bilen ser ut att vara en Volvo 850, stylad med hellackade stötfångare. Det ger vid handen att sannorlikheten föraren är en ung man är stor, vill man vara fördomsfull bekräftar det givetvis vad som syns på resterna av bilen, det har gått fort.
Citera
2014-05-19, 11:22
Medlem
Ja jag kommer ihåg den olyckan utanför länghem med, den var riktigt allvarlig den med.

Men det enda man fått Fram är att det är en man och bilen ser man på bilden ser ut att vara en Volvo 850 någon som vet nån i den trakten som kör runt i en sån? borde ju vara lät att se på FB om någon har skrivit på "dennes" sida osv.
Citera
2014-05-19, 12:39
Medlem
Skuurres avatar
Fick reda på i morse att det var en väldigt nära barndomsvän till mig, som jag spenderade många dagar med förr.
Nu är det andra kompisen som gått bort inom 2 månaders tid, trodde inte det kunde bli värre när förra kompisen omkom i en bilolycka utanför svenljunga, men tydligen kunde det...

R.I.P kompis vi ses på andra sidan!
Citera
2014-05-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuurre
Fick reda på i morse att det var en väldigt nära barndomsvän till mig, som jag spenderade många dagar med förr.
Nu är det andra kompisen som gått bort inom 2 månaders tid, trodde inte det kunde bli värre när förra kompisen omkom i en bilolycka utanför svenljunga, men tydligen kunde det...

R.I.P kompis vi ses på andra sidan!

Vet du om det var olycka eller om det låg något annat bakom?
Citera
2014-05-19, 15:52
Medlem
Skuurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normalzoom
Vet du om det var olycka eller om det låg något annat bakom?
Vad jag har hört så mådde han inte helt bra, hörde också att hans flickvän hade gjort slut någon dag tidigare, som han inte tog helt enkelt...
Väldigt sorgligt det som hände iallafall, en väldigt bra kille som alltid var snäll mot alla.
Citera
2014-05-19, 16:45
Medlem
Träffade nyss en bekant som var passagerare på bussen. Enligt henne hade bussföraren och den mötande bilen båda bländat ner. Så det var helt oväntat att den mötande bilen skulle komma över på fel sida. Hon hade fått ont i höger knä och i huvudet.
Citera
2014-05-19, 16:48
Medlem
NuclearWinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuurre
Vad jag har hört så mådde han inte helt bra, hörde också att hans flickvän hade gjort slut någon dag tidigare, som han inte tog helt enkelt...
Väldigt sorgligt det som hände iallafall, en väldigt bra kille som alltid var snäll mot alla.

Vill du gå ut med namn? Jag känner nämligen människor i Limmared i den åldern så man vill ju vara på den säkra sidan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in