• 4
  • 5
2014-05-19, 15:20
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonerMisfit
Gjorde som du sa, men problemet kvarstår tyvärr. :/

Hmm - underligt - men det är ju tänkbart att du hade en defekt GPU och att den pajade i samband med installationen vilket felmeddelandet du i ett tidigare inlägg skrev om kan vara en indikation på .

Sånt händer .

Så - vad ska du göra nu - ominstallation ?

Jag har inga andra idèer om det hela än den vi följt - du kan ju testa datorns hårdvara med diverse program som finns att tillgå på nätet .
Citera
2014-05-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Hmm - underligt - men det är ju tänkbart att du hade en defekt GPU och att den pajade i samband med installationen vilket felmeddelandet du i ett tidigare inlägg skrev om kan vara en indikation på .

Sånt händer .

Så - vad ska du göra nu - ominstallation ?

Jag har inga andra idèer om det hela än den vi följt - du kan ju testa datorns hårdvara med diverse program som finns att tillgå på nätet .

Försökte att återställa i felsäkert läge alldeles nyss, utan resultat.

Antar att du menar ominstallera operativsystemet?
Citera
2014-05-19, 21:33
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:

Ja, så kan man tolkar det.
Citera
2014-05-19, 22:18
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Försökte att återställa i felsäkert läge alldeles nyss, utan resultat.

Ja precis - det är väl det eller förhoppningen om att några andra idèer än de jag skrev i mitt senaste inlägg ska dyka upp genom någon annan användare här .

Prova på Microsoft communitys forum och se om någon av de riktigt kunniga där kan hjälpa dig - om du postar där ikväll så kommer du garanterat få ett svar under morgondagen .

Hur som helst så - lycka till .
Citera
2014-06-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ja precis - det är väl det eller förhoppningen om att några andra idèer än de jag skrev i mitt senaste inlägg ska dyka upp genom någon annan användare här .

Prova på Microsoft communitys forum och se om någon av de riktigt kunniga där kan hjälpa dig - om du postar där ikväll så kommer du garanterat få ett svar under morgondagen .

Hur som helst så - lycka till .
Ominstallerade Windows igår och även om det löste det mesta så har jag fortfarande de här problemen:

När jag försöker skriva en text var som helst så fryser bilden varannan minut så man blir tvungen att trycka manuellt på skrivfältet för att skriva vidare. Samma sak när jag försöker scrolla ner för att läsa ett inlägg på flashback så fryser det sig.

Och när jag spelar ett spel så fryser sig rörelse tangenterna så man blir tvungen att trycka manuellt med musen på skärmen för att få rörelse tangenterna att fungera..
Citera
2014-06-02, 23:03
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ominstallerade Windows igår och även om det löste det mesta så har jag fortfarande de här problemen:

När jag försöker skriva en text var som helst så fryser bilden varannan minut så man blir tvungen att trycka manuellt på skrivfältet för att skriva vidare. Samma sak när jag försöker scrolla ner för att läsa ett inlägg på flashback så fryser det sig.

Och när jag spelar ett spel så fryser sig rörelse tangenterna så man blir tvungen att trycka manuellt med musen på skärmen för att få rörelse tangenterna att fungera..

Använder du IE som webbläsare eller har den aktiverad ?

När du uppdaterar genom Windows uppdate har du då låtit uppdateringar för IE genomföras - speciellt för de senaste månaderna ?
Citera
2014-06-03, 00:37
Medlem
Citat:
Använder du IE som webbläsare eller har den aktiverad ?
Jag använder google chrome som standard webbläsare. Internet explorer är aktiverat, ja

Citat:
När du uppdaterar genom Windows uppdate har du då låtit uppdateringar för IE genomföras - speciellt för de senaste månaderna ?

IE var aktiverat när windows update drog igång alla uppdateringarna igår, ja
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in