• 1
  • 2
2014-05-18, 12:43
Medlem
4weekss avatar
Hej

Igår kväll va jag på min första dejt med en man. Vanligtvis är jag väldigt försiktig med fysisk kontakt allt från hångel till sex. Vanligtvis måste jag ha träffat killen väldigt länge innan den första kyssen, men igår hände det som jag inte hade räknat med.

Kvällen va helt perfekt från att han hämtat mig tills han lämnade mig utanför min port. Som sagt så va kvällen helt perfekt, för varje minut som gick blev jag mer o mer intresserad o innan ja skulle stiga ur bilen hände det som inte fick hända. Vi satt i bilen o pratade lite o skulle avrunda kvällen när han kysste mig, ja kunde inte låta bli o besvarade kyssen. Det som va tänkt som en enkel första kyss höll på hur länge som helst, han drog upp mig i sina knä o där satt vi o smakade på varandra i evigheter. Vi blev som två vilda djur o kunde inte slita oss loss från varandra fast vi va helt nyktra. När ja till slut lyckades slita loss mig, sa hejdå o steg ur bilen va det inte över än. Utanför porten kysste han mig igen o vi höll på i evigheter igen, nu var vi ännu vildare.

Ja har aldrig haft nåra ons, har alltid varit förhållandetjej. Nu är jag rädd för att han plötsligt skulle lägga mig i ett fack som jag inte vill va i. Mest kysstes vi o smekte varandra. Han vet om att jag inte är nån ons-tjej, men kommer han nu att lägga mig i det facket? Det är ett förhållande jag är ute efter, men har han nu lagt mig i ons-facket? på två år sen min sista relation är han den första jag hånglat med o det skulle vara sorgligt förstås om han nu tar mig för nån jag inte är.
Citera
2014-05-18, 12:49
Bannlyst
Hur länge har du känt personen? Är det en totalt främling du träffade? Att byta saliv med en totalt främling samma kväll som man trräffas för första gången känns lite sådär....mehhh.

Första tanken kan vara: "gör hon så på alla sina första dejter?!?!?!".
Citera
2014-05-18, 12:53
Bannlyst
Hångel skall det vara på första senast andra dejten tjejen skall även släppa till med fittan senast 3e dejten
Citera
2014-05-18, 12:53
Medlem
killen30s avatar
Var väl bara vad som hände för stunden här och nu, måste inte analysera allt och tro en massa hela tiden. Detta hände och kör på och ha kul, uppenbart föll ni för varandra och tog för er och visade det... Kärleken kan vara regellös ibland och är väl som bäst när inga ska eller måsten finns
Citera
2014-05-18, 12:58
Medlem
Eftersom det var en dejt antar jag att ni haft någon form av kommunikation innan som redan gjort er intresserade av varandra? I så fall ser jag inget som helst problem i det. Om man redan innan tycker att insidan verkar spännande är det ju huvudfunktionen hos en dejt att kolla om man klickar irl också.

(Om man inte som en tidigare skribent främst verkar ha dejter för att kolla om tjejen håller på sig. Lite trist mål med en dejt i mitt tycke, men each to his own.)
Citera
2014-05-18, 13:01
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Hur länge har du känt personen? Är det en totalt främling du träffade? Att byta saliv med en totalt främling samma kväll som man trräffas för första gången känns lite sådär....mehhh.

Första tanken kan vara: "gör hon så på alla sina första dejter?!?!?!".

Vi har känt varandra i 6 månader, han är min chef.
Citera
2014-05-18, 13:11
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killen30
Var väl bara vad som hände för stunden här och nu, måste inte analysera allt och tro en massa hela tiden. Detta hände och kör på och ha kul, uppenbart föll ni för varandra och tog för er och visade det... Kärleken kan vara regellös ibland och är väl som bäst när inga ska eller måsten finns

Det va precis så, vi tappade kontrollen helt.
Citera
2014-05-18, 13:16
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakgrundsbrus
Eftersom det var en dejt antar jag att ni haft någon form av kommunikation innan som redan gjort er intresserade av varandra? I så fall ser jag inget som helst problem i det. Om man redan innan tycker att insidan verkar spännande är det ju huvudfunktionen hos en dejt att kolla om man klickar irl också.

(Om man inte som en tidigare skribent främst verkar ha dejter för att kolla om tjejen håller på sig. Lite trist mål med en dejt i mitt tycke, men each to his own.)

Jo, det stämmer. Vi har haft långa konversationer i månader.
Citera
2014-05-18, 13:19
Medlem
Chrillies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Det va precis så, vi tappade kontrollen helt.

"Vi?"

Du tappade kontrollen, din chef äger inte bara dig på din arbetsplats hädanefter utan även på din fritid, du är härmed "the office slut", grattis! Du måste vara stolt!
Citera
2014-05-18, 13:26
Medlem
Du borde inte bry dig så mycket om att hamna i olika fack, gör det du vill göra och bry dig inte så mycket om vad andra säger. Du framstår som en mycket osäker individ med ganska dåligt självförtroende. Gör inte saken bättre av att du dejtar din chef...

Huruvida man hånglar första dejten eller inte beror helt på situationen, ibland blir det så ibland inte..
Citera
2014-05-18, 13:28
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
"Vi?"

Du tappade kontrollen, din chef äger inte bara dig på din arbetsplats hädanefter utan även på din fritid, du är härmed "the office slut", grattis! Du måste vara stolt!

Fan va allt kostar när man är tjej, varför skulle han äga mig på fritiden menar du? Förresten, så var han min chef i 6 månader, den senaste månaden blev han chef för en annan avdelning om det kan va av vikt.
Citera
2014-05-18, 13:29
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Vi har känt varandra i 6 månader, han är min chef.

Får jag inte strula på första dejten så har jag alltid trott att jag blivit "friendzonad", därav tappat intresset helt. Så jag tyckte du gjorde helt rätt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in