2014-05-18, 05:02
Medlem
Ute och klubbar och när vi ska dra börjar
vad kan det vara för drog om min flickvän påverkarts av en drog, hon har ALDRIG använt droger eller vet deras effekter och idag har hon påverkats av gråtattacker samtidigt som hon anklagar mig för att vilja slå henne, hota henne och så vidare, Massa otäcka ord som aldrig har kommit från hennes mun.

Hon är vid "medvetande" men ändå inte, vet inte hur jag ska beskriva beteendet..

Hjälp mig, snälla.
Är det oklart beskrivet så ber jag om ursäkt, jag är påverkad av alkohol men orolig till döds.
Skriv frågor så svarar jag direkt, sitter framför datorn tills jag somnar.
Citera
2014-05-18, 05:17
Medlem
Säker på att hon inte druckit för mycket bara? Något ikväll som har hänt som kanske har rivit upp gamla minne?

Om de behövs akut hjälp kan jag inte riktigt avgöra bara sådär, men rent generellt så skulle jag gissa på att någon fått i sig för mycket, men blir de värre så försök komma in på en akutmottagning så fort som möjligt.
Kanske känns löjligt i efterhand om du söker akut hjälp nu och de visar sig att de inte är något allvarligt. Men som sagt, säkra före de osäkra.

Är verkligen ingen expert inom området, hoppas dock att jag fortfarande är till hjälp
Citera
2014-05-18, 05:24
Medlem
Vad har ni att förlora att följa med in på akutmottagningen?
Det är det de finns till för broder

Hämta tjejen och dra in, NU!
Citera
2014-05-18, 06:44
Medlem
SkepticalHippos avatar
Vet du om hon fått sömntabletter utskrivet? Det där låter som något som kan hända om man tar en Stilnoct men inte somnar. Jag blev i alla fall på liknande sätt en gång. Gråtig, virrig och okontaktbar. Kommer knappt ihåg händelsen efteråt.
Citera
2014-05-18, 07:06
Medlem
BigFatCones avatar
I nio fall av tio så har personen bara druckit för mycket eller blandat med sin utskrivna medicin och inte tänkt på det.
Citera
2014-05-18, 08:03
Medlem
säkrast, att ta henne till akuten. annars så späder 3 glas vatten ut det mesta. drick inte för mycket bara, man kan ju bli vatten förgiftad faktiskt
Citera
2014-05-18, 08:17
Medlem
Verkar vara den vanliga visan när ungdomar fått i sig för mycket och hållit på för länge.
Ena stunden skrattas det hysteriskt åt ett pruttljud eller nåt urtråkigt skämt, och i andra så störtbölas det för att man plötsligt kom att tänka på när Stampe fick avlivas när man var sju år.

Bara att inse att människan inte är skapt för att häva i sig sprit och klubba fram till fem på morgon.
Nångång blir nog - nog.
Citera
2014-05-18, 08:28
Medlem
Expels avatar
Vore ett klokt val ifall du tog henne till närmaste akutmottagning.

Alternativ vore ifall du slog en signal till 1177 och hör vad dom har att säga, då dom är utbildade personer.
Hoppas det går bra, lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in