2014-05-17, 22:17
Medlem
Som rubriken lyder...Nån som ansökt om avbetalningsplan hos vivus men inte fått de beviljat? vad hände sen?

Jag tog ett lån hos dom i ren panik då jag behövde pengar fort pga va en sjukskrivning,jag vet jätte dumt men som sagt nu har jag ett lån där på 14 tusen som ja inte kunde betala tebax,ja böna o bad om avbetalningsplan men dom nekade sen skickade dom skiten te kronofogden. Har precis postat föreläggandet o bestridit.

Står ju fasen på deras hemsida att man har rätt till avbetalningsplan och i mailet jag fick av dom står de att ja ska kontakta dom för en lösning o de har ja gjort flera gånger men de neda dom säger är att ja ska betala in hela skulden direkt.

Suck vet inte alls hur detta kommer sluta
Citera
2014-05-17, 22:19
Medlem
eXtremos avatar
Varför bestrider du, när det verkar ostridigt att du har en skuld till Vivius? Det är bara slöseri med tid.
Citera
2014-05-17, 22:20
Bannlyst
Hej tussan.

Ta ett nytt sms-lån och betala av skulden hos vivus. Det ger dig lite tid att samla nya pengar.
Citera
2014-05-17, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.O
Hej tussan.

Ta ett nytt sms-lån och betala av skulden hos vivus. Det ger dig lite tid att samla nya pengar.

nej fyfasen inga mer sms lån:/ Jag bestred så får se va som händer nu :/
Citera
2014-05-18, 00:00
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussan90
nej fyfasen inga mer sms lån:/ Jag bestred så får se va som händer nu :/
Så du bestrider, för att du subjektivt anser att du inte "behöver betala"? Lycka till...
Citera
2014-05-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Så du bestrider, för att du subjektivt anser att du inte "behöver betala"? Lycka till...

Har hört fler som bestridit o sedan fått avbetalningsplan så därför ja bestridit:/ kommer självklart betala av detta lån..men har ingen chans o betala av allt direkt:/ 3 månader kan ja betala av allt på elr 2 månader...
Citera
2014-11-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussan90
Har hört fler som bestridit o sedan fått avbetalningsplan så därför ja bestridit:/ kommer självklart betala av detta lån..men har ingen chans o betala av allt direkt:/ 3 månader kan ja betala av allt på elr 2 månader...

Hur gick det för dig?
Har det löst sig? Och vad hände efter din bestridan, har en bekant (ja nu låter man som en stor lögnare hahaha) som sitter i samma sits...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in