• 1
  • 2
2014-05-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Men då har du ju fått valuta för dina pengar?

Du går på krogen och spenderar pengar på sprit men upptäcker efter några timmar att där är ganska tråkigt och vill ha tillbaka pengarna du lagt ut på spriten för att upplevelsen inte motsvarade dina förväntningar.

Har du läst användarvillkoren för tjänsten? Vad är det du betalar för? Vad lovar de att leverera?

Edit: skulle nog aldrig lägga så mycket på spel men jag ser inget fel i att man gör det om man har råd.

Valuta möjligtvis, men det spelar ingen större roll i mitt fall då jag vill ha tillbaks pengarna eller veta om det går att få tillbaks dom, hittills verkar det bara ha varit amatörer som svarat som gissar lite hejvilt och nyfikna jävlar som vill veta det ena och det andra.

Jag blev lurad på så sätt att jag fick inte vad som utlovades vid en viss vip-nivå. Dessutom så visar det sig att dom inte har rättigheterna att ens hosta det spelet, det är ett par kineser som hostar skiten olagligt.
Citera
2014-05-17, 17:27
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman

Vad är problemet ?

Vet inte, trots allt du som startat tråden. Du borde veta om någon :-)
Citera
2014-05-17, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Vet inte, trots allt du som startat tråden. Du borde veta om någon :-)

Ja och du svarade i tråden, men knappast med något förslag eller någon kunskap om liknande ärenden.
Citera
2014-05-17, 17:40
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ja och du svarade i tråden, men knappast med något förslag eller någon kunskap om liknande ärenden.

Jo, jag borde insett att vettiga råd är bortkastade givet trådens innehåll. Se pengarna som förlorade för det är ändå där det hamnar i slutänden.

Over and out
Citera
2014-05-17, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Jo, jag borde insett att vettiga råd är bortkastade givet trådens innehåll. Se pengarna som förlorade för det är ändå där det hamnar i slutänden.

Over and out

Har du ingen kunskap och inga råd ska du helst vara tyst och inte komma med märkliga kommentarer.
Citera
2014-05-17, 17:54
Medlem
Citat:
Skulle de kanske gå att säga att man blivit hackad eller att man inte har authorizat dom betalningarna ? eller blir det för märkligt att det pågått så länge.

Sjukt iaf att alla de andra som chargebackat eller kontaktat sitt kreditkortsbolag fått tillbaks sina pengar.

Om du ljuger för kreditkortsföretaget och påstår att du blivit hackad eller motsvarande så gör du dig skyldig till bedrägeri. I så fall är det du som gör dig skyldig till brottslig verksamhet.

Ta konsekvensen för ditt handlande. Du har njutit av spelet i 4 månader och bränt 4000. Om du jämför detta med 5-6 krogkvällar så tror jag att du har gjort ett val som du trots allt är nöjd med.
Citera
2014-05-17, 17:59
Medlem
Diablo1118s avatar
Citat:
Har du ingen kunskap och inga råd ska du helst vara tyst och inte komma med märkliga kommentarer.

Du har fortfarande inte berättat vilket eller vilken tjänst du betalat för. Hur ska någon här vete vilka avtal du godkänt? Ja du kan försöka få tillbaka dina pengar. Nej jag tror inte du lyckas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in