2014-05-14, 23:48
Medlem
Ja, jag är medveten om att det kanske inte passar in riktigt i den här kategorin, visste inte var annars jag skulle posta den.

För några år sen när blogg var som hetast var den här killen Christopher Rahlenfeldt aka Krilleboii eller vad han kallade sig för en av dom som toppade listorna vill jag minnas. Då var han en vanlig fjortis, kikade in på hans facebookprofil nyss då jag såg att vi hade några gemensamma vänner och klickade runt bland hans bilder. Det gjorde på riktigt ont att se. Vilket lyxliv han sänder ut genom sin facebook. Verkar kryssa mellan USA, rivieran, heta inneställen i London mest hela tiden samtidigt som han shoppar dyra klockor, designerkläder och åker helikopter.

Någon som vet hur killen får in sina pengar idag? För bloggen täcker knappast utgifterna vad som verkar. Florerade väl några rykten att han skodde sig på rika äldre män för några år sen, så kan de givetvis vara. Någon som kan bekräfta eller dementera? Isånnafall är det en grej.

Kika själva får ni se: https://www.facebook.com/rahlenfeldt/photos
Senast redigerad av Stepbrother 2014-05-14 kl. 23:50.
Citera
2014-05-14, 23:58
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Någon som vet hur killen får in sina pengar idag? För bloggen täcker knappast utgifterna vad som verkar. Florerade väl några rykten att han skodde sig på rika äldre män för några år sen, så kan de givetvis vara. Någon som kan bekräfta eller dementera? Isånnafall är det en grej.
Det kom väl dessutom ut bilder som stödde detta.
Citera
2014-05-15, 00:18
Medlem
emmarrs avatar
han suger gubbkuk! vill man ha sådant liv så är man antingen tjej eller bög.. fungerar fint! bara att häva kuk några gånger om dagen för att få pengar till gucciväskan!
Citera
2019-03-25, 22:41
Medlem
Nu väcker jag liv i den här gamla tråden....

Krille var med på tv nu i kväll...

https://www.expressen.se/noje/tv-par...iga-beundrare/

Citat:
Christopher Rahlenfeldt, 28, överraskade sin kompis William Persson, 20, i premiären av ”Hemliga beundrare” på TV3.
I programmet berättade han om sina känslor för vännen – och hoppades att de skulle vara besvarade, men satte samtidigt hela vänskapen på spel.

Från äldre män till lammkött...
Citera
2019-08-10, 14:42
Medlem
Dansflugans avatar
Finns också på listan över kokainköpare...
Citera
2023-04-26, 21:03
Medlem
FckdUps avatar
Sniffar inte vi alla kokain nuförtiden? Tillochmed min morsa gjorde det när jag var liten Anyway Rahlenfeldt heter numera Chris Wang verkar det som. Har han gift sig med en asiat måntro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in