2005-08-24, 19:53
Citat:
Ursprungligen postat av KingTUT
Poängen är väl att Wiesenthal ändrat sitt fel efter att det påpekades. Rudolf har inte gjort det.
/KT
/KT
Nej, poängen är att Wiesenthalcentret bygger hela sin verksamhet på fusk och falska påståenden (att beskriva Auschwitz utan att nämna de existerande fångfaciliteterna och publicera de verkliga bilderna från "befrielsen" är även det ett slags fusk, liksom det som uppmärksammas i första länken i nedanstående tråd - att utge en bild som härstammande från annan plats eller annan tid än där den verkligen kommer från):
http://www.yourforum.org/revforum/viewtopic.php?t=2368
Då bolt ändå är på tråden och slingrar sig och vägrar svara på frågor skulle jag vilja höra hans omdöme om Mabuse-Liberale Lejonborg-klustrets insats i forumet? Är det som jag antar att du tycker fullt legitimt eller i vart fall en småsak om en Shoahpropagerande registrerar sig med minst dussintalet nick och låtsas piska upp "en bred opinion" genom att korsposta?
Dessutom undvek du bolt att svara på frågan vilket straff du anser Germar Rudolf bör ha? Mitt bud är givetvis att han inte ska ha något straff alls, utan en rejäl kompensation av tyska staten (och varför inte en försoningsträngtande och sanningsinriktad goodwillgest från de sionistiska kretsar i Tyskland och Europa som lobbat så framgångsrikt för att kriminalisera historieforskning som kan blottlägga vissa känsliga lögnkonstruktioner - en sådan gest kunde bestå i att de utnyttjar sin påtryckningsförmåga till att öppna Arolsen-och Yad Vashemarkivet även för sådan forskare som inte dyrkar "de sex miljoner till största delen hopfantiserade hjältarna och martyrerna" och som inte anser att de hebreiska individernas öden är intressantare än andra folkslags).