Vaknade kl 1-2 mitt i natten, av att "något" sitter på min bröstkorg, och "något´s" knän höll nere mina armar som var bredvid mitt huvud, samtidigt som "något" ströp mig.
Kunde inte röra mig eller skrika.
30 sec - 1min senare så släpper det, och jag blundar och lägger mig på sidan av sängen, ligger helt still i 20-30 min sen kollar jag på mobilen för att se vad klockan är.
1-2 år tidigare, så hände en liknande sak, och det var samma tid på dygnet som den förra upplevelsen utspelade sig.
Vaknar av att det värsta och läs HÖGSTA skriket/ljudet jag någonsin har hört, nästan spränger mina trum hinnor. (går inte att förklara i ord hur högt ljudet var, men jag har aldrig hört något så högt innan)
Har täcket över huvudet, försöker täcka för öronen, men det går inte, ljudet spränger mina öron.
1 minut senare försvinner ljudet, jag ligger vaken ett tag, för att sedan kolla klockan. sen somnar jag om.
Dessa två upplevelser var riktigt skrämmande, men samtidigt är jag glad att dom hände, då det har fått mig att tro att det finns något mer här i livet än det vi kan se med våra ögon.
Så allt dåligt har en bra sida, och jag är idag en lycklig människa
Kärlek till er alla!