• 1
  • 2
2014-05-20, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z0mgpl0x
Jag tycker också att du borde resa iväg nånstans. Typ Amazonas som nån sa och ta Ayahuasca. Har hört mycket bra saker om det, många personer som har hoppat ur sin depression bara sådär.
Är lite pank just nu men så fort jag lagt undan lite pengar, blir det av! 100%..
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Du berättar att du har blivit illa behandlad. Jag skulle tro att de människor som utsatte dig för detta också har blivit illa behandlade. Sånt där går ofta i många led där den som blir drabbad för det vidare. Jag kommer alltid att tänka på ordet arvsynd i sammanhanget.

Du har gjort något bra när du har bestämt att det slutar här. Du tänker inte föra det här beteendet vidare. Det tycker jag är starkt. Du är medveten om hur det funkar och bestämmer dig för att inte bli en i den här sorgliga raden av människor. Det visar på god karaktär, hög moral och en rejäl dos självinsikt.

Jag vet inte riktigt var jag vill komma med det här, men jag tycker att det gör att du kan tänka på dig själv som, åtminstonne, en hygglig person. Kanske kan det vara en plattform att gå vidare ifrån.

Sedan när det gäller vad du kan göra praktiskt för att förbättra din situation kan säkert en resa va bra. Annars tror jag att allting som utgör en aktivitet är bra för dig. Hitta på saker att göra som du inte skulle göra spontant. Gärna någonting där du måste ha med andra människor att göra. Alltså, bryt dina mönster och vidga dina vyer.

Det här blev lite bluddrigt. Hoppas du får ut något av det.

Jag vill så gärna bara ta en pistol och skjuta mig i huvudet ibland. Det vore en befrielse, samtidigt är jag nyfiken på vad livet kan erbjuda i framtiden. Det jobbiga är dessa märkliga och vidriga svackor jag har i livet (Till följd av småsaker egentligen) . Jag tar åt mig när livet går emot mig. Mer än vanliga människor tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av disregardfemales
Håller med han ovan, starkt att dig att bestämma att gå en annan väg. Kärlek!

Det är underbart och kunna ventilera sina tankar på detta forum och samtidigt vara anonym.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in