Citat:
RP str fr rvpanna - vilket med en mer formell frklaring innebr rektal administrering. Du tar helt sonika substansen i rumpan genom att administrera den med en pump och skjuter upp en vattenlsning med substansen dr bak. Lsningen tas sedan upp via ndtarmens blodkrl och gr ut i blodet.
Den metoden r vldigt kraftfull och biotillgngligheten r vldigt hg jmfrt med s vl intranasal administrering (snorta) som oral administrering.
Den metoden r vldigt kraftfull och biotillgngligheten r vldigt hg jmfrt med s vl intranasal administrering (snorta) som oral administrering.
Jag har funderat mnga gnger p knslan av att kra just 4cmc rektalt.. Med tanke p hur URJVLIGT det frter i nsan mste det vl knnas som att spruta in sambal olek i rven??! Eller minskar smrtan nr man lser upp substansen kanske? ... Jag repeterar mig s jkla ofta i trdar men visst, fan 4f-pvp svider ordentligt med efter ett tag, men det gr ver fort. Men 4cmc spelar i en helt egen liga..
Och jag minns att den sista batchen jag kpte och drog i mig luktade vldigt vldigt mrkligt.. gr ej att beskriva.. Inte s dr "hrligt" kemiskt som man ofta lr sig uppskatta av ngon anledning.. Utan.. det var som just den batchen sa till mig "det hr ska du verkligen INTE snorta unge man..jag r kontaminerad p ett eller annat stt..". Det funkade, men inte alls speciellt bra. Om det beror p tolerans vet jag inte. Men det r inte det viktiga. Det var just hur jkla mrkligt och verkligen smutsigt det luktade i nsborren.. Och d har jag krt 4cmc flera gnger under ngra tillfllen hr och dr med den vanliga svedan from hell men inte med den dr sjuka lukten som ..ja inte gr att beskriva.. Ngon som tycker sig knna igen ngot av detta? ...