2015-04-01, 23:14
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Du tror Man U släpper honom...?

Nä. Men jämfört med Cech, som ju sett bättre dagar är han väl ett bättre alternativ. All respekt till Cech dock, han har haft en grym karriär.

Har jag drömt det, eller ville inte Barca norpa De Gea i samband med att Valdes lämnade?
2015-04-01, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Nä. Men jämfört med Cech, som ju sett bättre dagar är han väl ett bättre alternativ. All respekt till Cech dock, han har haft en grym karriär.

Har jag drömt det, eller ville inte Barca norpa De Gea i samband med att Valdes lämnade?

Nej, dom har aldrig gjort några seriösa försök till att få honom. Det hade varit omöjligt förstås men lite märkligt att de inte försökte.
2015-04-02, 00:40
Medlem
ischs avatar
Citat:

Cech är ju dock i samma ålder som VDS var i när han kom till United. Så finns egentligen ingen anledning att räkna bort Cech än. Han kan säkert stå många år till om han håller sig skadefri.
2015-04-02, 08:57
Medlem
Axezzs avatar
Real MAdrid har blickarna på Valencias vänsterback José Gaya.
Innebär förmodligen att man släpper Coentrao till exempelvis Man United.
2015-04-02, 12:21
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

Tackat nej till Valencias kontrakt har jag för mig så är väl inte så höga odds på att man snart ser han i Madrid.
2015-04-02, 12:41
Medlem
marc0p0l0s avatar
Kan ta det här också.

Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
Hamburg storrensar i sommar. Flera spelare som inte får förlängt och släpps gratis:

Van der Vaart, Jansen, Kacar och Ilicevic

Även Westermann och Rajkovic kan komma att kapas. Hyfsade spelare ändå, lär vara någon som vill plocka upp dem.

-

Efter värvningen av Davie Selkie för 8 (+2 vid bra resultat) miljoner euro så verkar RB nu också ha gjort klart med Corinthias Malcom för 9 (+2) miljoner euro.

Någon som har sett Malcom "in action"? Inte för att jag tvivlar på att han håller för 2.liga, men ändå.
2015-04-02, 13:02
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Tackat nej till Valencias kontrakt har jag för mig så är väl inte så höga odds på att man snart ser han i Madrid.
Ska även ha en utköpsklausul på "bara" €18m
2015-04-02, 15:33
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

Coentrao har ju fiskat efter en Manchester-flytt men skall jag vara ärlig så ser jag inte egentligen någon anledning för United att plocka in honom då man har en rät bra täckning på vänsterbacksplatsen. Det som behövs är snarare en högerback (bla).
2015-04-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Coentrao har ju fiskat efter en Manchester-flytt men skall jag vara ärlig så ser jag inte egentligen någon anledning för United att plocka in honom då man har en rät bra täckning på vänsterbacksplatsen. Det som behövs är snarare en högerback (bla).
Har ju pratats om Clyne från S-hampton nästan hela säsongen känns det som ?
2015-04-03, 15:22
Medlem
Citat:
Vore det inte bättre om PSG tog in De Gea?

Vore det inte bättre om du var realistisk?
2015-04-03, 22:08
Medlem
Fred Friendlys avatar
Fick höra om Solheims övergång till Bajen.

I vintras så tog hans frus syster självmord. De ville kunna komma hem till Oslo till familj osv oftare, och det är dåliga förbindelser till Kalmar från Oslo. Så då deklarerade Solheim att han kommer lämna i sommar till en klubb där det finns bättre förbindelser hem. allting gick snabbt, han var överens med bajen om att komma i sommar och då kände Kalmar att de lika gärna kunde släppa honom nu. Detta roliga är att han var med på Kalmars kickoff när fönstret skulle stängas och när de ropade upp Kalmars sportchef så var han ej där utan han samtalade med Jingan. Så när årets backlinje skulle presenteras så drog Solheim till Kalmar flygplats och fick åka till SVFF och fylla i papper innan kl 24. Sportchefen körde honom så att han skulle hinna med flyget.

REEEEEESPEKT! Särskilt då många säkerligen tycker att man skulle bänka honom kontraktet ut. Det är den officiella versionen ju.
2015-04-04, 09:55
Medlem
C0ws avatar
Barcelona erbjuder 70m och utlåning i en säsong för Pogba enligt Mundo Deportivo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in