2014-12-22, 11:01
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Higuain är väl bänk i Napoli iår ? Är väl han Zapata som lirar
Higuaín står på 13 starter och tre inhopp, på vilka han gjort sju mål och tre assist.

Zapata står på tre starter och fem inhopp, på vilka han gjort fyra mål och inga assist.

Med andra ord: nej, verkligen inte. Däremot har Higaín inte gått lika bra i år som ifjol, men det har han gemensamt med resten av laget.
2014-12-22, 12:24
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Jag tror definitivt att Manchester United fortfarande är ett större varumärke i världen än Chelsea. Däremot tror jag inte att det i nuläget spelar någon roll gällande spelares preferenser när det kommer till transfers.

United är tveklöst ett större varumärke i världen än Chelsea. Kolla bara bortåt Asien.

Jag tror inte heller att det i slutändan är något som spelar jättestor roll för spelare när de ska välja mellan klubbarna dock.
2014-12-22, 15:18
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Är det några mer konkreta snack om Bony & Lacazette ? Eller bara det vanliga att dom kopplas ihop med 10-15 klubbar ?

Bony har varit på BR radar i åtminstone 1,5 år. Men han lär kosta en rejäl slant för att hamna på Anfield. Lacazette har inte varit något hetare rykte förrän den senaste månaden. Att spelare kopplas ihop med många klubbar är bäl mer regel än undantag under silly season. Fast i Bonys fall så förlängde han ju sitt kontrakt med Swansea i somras. Möjligen har jag missat några rykten om honom men vad jag kunnat se så är det väl LFC som varit hetast på honom.
2014-12-22, 18:23
Medlem
Axezzs avatar
Kevin Kampl klar för BVB. Ansluter i Januari.
2014-12-22, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Varför skulle man vilja åka till adidasbyxknivgängens förlovade stad och spela i ett mittenlag? För att det är så trevligt väder?

gissningsvis så skiter man i vad det finns för "adidasbyxknivgäng" i stan man spelar i om man accepterar att spela i skithålan neapel
2014-12-22, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Kevin Kampl klar för BVB. Ansluter i Januari.

Riktigt bra värvning av Dortmund.
2014-12-22, 21:28
Medlem
4522s avatar
Jag har sett Kampl live några gånger och det ger en extra dimension. Han är riktigt vass, det som imponerar mest är närvaron i det lilla spelet. Han har exempelvis järnkoll på sin position. Tyvärr är jag inte alls säker att Dortmund är rätt klubb för honom, främst för att jag har svårt att se att det finns någon gjuten position för honom. Sedan är klubben i en sådan prekär situation att dom behöver någon som går in direkt och höjer nivån. Tyvärr är inte Kampl där än.
2014-12-22, 22:56
Avstängd
Halloween2s avatar
Intresserat värvning av dortmund, killen har ju ett okej klubb och cl facit. Om det kommer hjälpa dortmund i ligan tror jag inte, dom spelarna dom har ska självklart kunna slåss om top 4.

Eller vänder det efter jul?

Kommer det något stort bud på benzma eller cavani nu tror ni?
2014-12-23, 03:24
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Intresserat värvning av dortmund, killen har ju ett okej klubb och cl facit. Om det kommer hjälpa dortmund i ligan tror jag inte, dom spelarna dom har ska självklart kunna slåss om top 4.

Eller vänder det efter jul?

Kommer det något stort bud på benzma eller cavani nu tror ni?
Behöver Dortmund förstärka offensiven, Ramos, Aubameyang och Immobile? Har de ens de ekonomiska för att kunna lägga 350-500 Mkr på en striker? Visst de får ju cash för Reus om/när han nu säljs men ändå. Har ingen koll på Dortmund längre sedan Lewy gick till Bayern, Cavani skulle nog kunna passa in rätt bra i deras spelsätt även om han är en lite annorlunda typ än vad Lewy är.
2014-12-25, 10:45
Medlem
Axezzs avatar
Verkar bli ett byte mellan Milan och Atletico. Torres går på ett 18 månaders lån till Atletico och Milan får i sin tur Alessio Cerci i utbyte på lån med en köpoption.
2014-12-25, 11:23
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Verkar bli ett byte mellan Milan och Atletico. Torres går på ett 18 månaders lån till Atletico och Milan får i sin tur Alessio Cerci i utbyte på lån med en köpoption.

Tja, det kan ju säkert bli en nytändning för Torres att komma hem igen. Bara glad över att det verkar vara falska signaler att han skulle vara på väg tillbaka till Anfield. Det är inte avdankade stjärnor som snittar ett mål/660 minuter som behövs på Anfield. Det är forwards som snittar ett mål/match, en målvakt som gör skillnad och ett en backlinje som inte är som ett såll...

...det är lite märkligt att Reds lagt så lite fokus på försvarsspelet när man de senaste åren varit det lag med toppambition som haft sämst målsnitt bakåt och som regelbundet släppt in riktiga skitmål.
2014-12-25, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Tja, det kan ju säkert bli en nytändning för Torres att komma hem igen. Bara glad över att det verkar vara falska signaler att han skulle vara på väg tillbaka till Anfield. Det är inte avdankade stjärnor som snittar ett mål/660 minuter som behövs på Anfield. Det är forwards som snittar ett mål/match, en målvakt som gör skillnad och ett en backlinje som inte är som ett såll...

...det är lite märkligt att Reds lagt så lite fokus på försvarsspelet när man de senaste åren varit det lag med toppambition som haft sämst målsnitt bakåt och som regelbundet släppt in riktiga skitmål.
Med tanke på att Torres har varit ett levande skämt under de senaste åren, betvivlar jag starkt på att spanjoren skulle få en nytändning hos oss. Vi behöver en pålitlig målskytt som kan avlasta Mandzukic och Torres är inte rätt man för det är jag rädd för...
Senast redigerad av Hagoromo 2014-12-25 kl. 13:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in