• 1
  • 2
2014-05-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rihanna
Mycket smal och inga muskler. Jag är dålig på att lägga upp bilder här, hade jag kunnat skulle jag ha slängt upp en före- och en efterbild. Jo, hon är grov, finns bildbevis på bloggen, om du orkar kolla.

Var inne på hennes portfolio, men det var det mest en massa semi-non-nude porr...
Citera
2014-05-11, 19:23
Medlem
RullaDens avatar
Handlar inte om mycket muskler, lite kroppsfett snarare.
Citera
2014-05-11, 19:24
Medlem
Porryhatters avatar
Sandra har tränat länge vad jag vet och var vältränad för flera år sen. Hon var en av "toppkandidaterna" i den Gymgrossistens modelltävling 2011. Flashback kom in i röstningen med "Team Maja" (med flera) och det blev ett jävla liv i media och träningsvärlden. Flashbacks kandidater tog ledning vilket slutade med flera regeländringar av GG, fiffel med röster och annat fuffens då de riktiga modellerna (Som Sandra) inte vann som det var planerat av GG.
(FB) Gymgrossisten, Model Search 2011

Några sammanfattningar till Gymgrossistens tävling.
http://piratepad.net/ep/pad/view/ro.4SYx40$ipy6/latest

Och för att vara mera On Topic till denna trådstart. Här kan du säkert hitta äldre bilder att jämföra med.
(FB) Bilder på Sandra reiche
Citera
2014-05-11, 19:26
Medlem
RullaDens avatar
https://www.facebook.com/holstcathrine?fref=tl_fr_box

Kolla henne t ex. hon var ju scandalbeauty för ett par år sen, nu har hon gått över till fitness. Det går snabbt om man har kroppen.
Citera
2014-05-11, 19:57
Medlem
rihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Sandra har tränat länge vad jag vet och var vältränad för flera år sen. Hon var en av "toppkandidaterna" i den Gymgrossistens modelltävling 2011. Flashback kom in i röstningen med "Team Maja" (med flera) och det blev ett jävla liv i media och träningsvärlden. Flashbacks kandidater tog ledning vilket slutade med flera regeländringar av GG, fiffel med röster och annat fuffens då de riktiga modellerna (Som Sandra) inte vann som det var planerat av GG.

Några sammanfattningar till Gymgrossistens tävling.
http://piratepad.net/ep/pad/view/ro.4SYx40$ipy6/latest

Och för att vara mera On Topic till denna trådstart. Här kan du säkert hitta äldre bilder att jämföra med.
(FB) Bilder på Sandra reiche

Hon skriver själv på sin blogg att hon styrketränat 1,5-2 år. Visste inte att det fanns en tråd om henne. Iof inte henne som person jag vill diskutera, utan hur hon har lyckats med sin träning.
Citera
2014-05-11, 19:59
Medlem
rihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno.K
Var inne på hennes portfolio, men det var det mest en massa semi-non-nude porr...

Nej, inte där, då hade hon inte börjat bygga vet massa spännbilder på henne, där främst armar och rygg är grova. jag är bara avis
Citera
2014-05-11, 20:17
Medlem
Pankreatits avatar
Sjukt grova läppar har hon iaf.. Quack

Inte så väldans mycket muskler på den kroppen
Citera
2014-05-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rihanna
Som rubriken lyder, kan hon verkligen ha byggt så mycket muskler på 1,5 år? För att vara tjej har hon extremt mycket muskler. Motsvarande muskelmassa för en kille skulle gissningsvis ta 4 år att slita ihop.

http://www.sandrareiche.nu

Det beror väl mycket på ljussättningen vid fotograferingen och efterbehandling av bilden. Hon ser spinkig ut.
Citera
2023-09-25, 12:00
Medlem
ExlexFlexs avatar
Gudars skymning vad hon photoshoppar sina magrutor på bilder nu för tiden

Jag gillar henne i grunden och tycker hon är en jävligt kul tjej, men det här håller inte i längden, det är som en parodi på någon som fuskat för att förstärka och göra den till åtlöje..
Citera
2023-09-27, 08:27
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExlexFlex
Gudars skymning vad hon photoshoppar sina magrutor på bilder nu för tiden

Jag gillar henne i grunden och tycker hon är en jävligt kul tjej, men det här håller inte i längden, det är som en parodi på någon som fuskat för att förstärka och göra den till åtlöje..
Ja, resten av kroppen är helt blek och fri från skuggor, men magmusklerna har både solbränna och skuggor.
Citera
2023-09-28, 15:12
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necronominom
Hon har ju knappt några muskler? Jättesmal med lite magrutor, jag är mycket muskulösare på ca 2 års slarvtränande men är ju inte direkt deffad så inga magrutor tyvärr :/
Då kan du inte säga att är muskulösare, du är större jag säkerligen. Men dra ned dig på samma fettprocent och se vart du befinner dig då, sedan kan man dra slutsatser. Tvärgrov är hon inte men bra magmuskler som definitivt är mer än bara låg fettprocent.
Citera
2023-10-01, 01:53
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Jäklar vilken bump. Inte undra på att jag inte kommer in på hennes sida

Nu såg jag, fy helvete.
Senast redigerad av DisposableGarbage4 2023-10-01 kl. 01:55.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in