• 1
  • 2
2014-05-11, 18:25
Medlem
rihannas avatar
Som rubriken lyder, kan hon verkligen ha byggt så mycket muskler på 1,5 år? För att vara tjej har hon extremt mycket muskler. Motsvarande muskelmassa för en kille skulle gissningsvis ta 4 år att slita ihop.

http://www.sandrareiche.nu
Citera
2014-05-11, 18:29
Bannlyst
Är det magrutorna du syftar på? Skulle det ta en kille 4 år?
Citera
2014-05-11, 18:32
Medlem
Romang67s avatar
Det beror väl fan på hur hon såg ut för 1.5 år sedan? Hon är ju knappast grov, snarare extremt smal.
Citera
2014-05-11, 18:37
Medlem
svampdamps avatar
Extremt mycket muskler? Hon har ju bara bantat ner sig. Hennes ben saknar helt muskler ser det ut som.
Citera
2014-05-11, 18:38
Medlem
Vindens avatar
Det finns ju inga före-bilder? Hon kanske bara har tappat lite underhudsfett. Det kan man göra ganska mycket om man vill på 1,5 år.
Citera
2014-05-11, 18:42
Medlem
De flesta atletiska kvinnor och överlag kvinnor som är framgångsrika i idrott har en relativt vanligt hormonfel(?) som innebär att de typ producerar för mycket testosteron, om jag förstod det rätt. En väninna till mig har det felet och det var hennes läkare som hävdade att detta var extremt vanligt bland idrottande kvinnor. Hon kan ju lida av detta felet eller så kan hon såklart kura. Bra jobbat av henne iaf.
Citera
2014-05-11, 18:48
Medlem
rihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romang67
Det beror väl fan på hur hon såg ut för 1.5 år sedan? Hon är ju knappast grov, snarare extremt smal.

Mycket smal och inga muskler. Jag är dålig på att lägga upp bilder här, hade jag kunnat skulle jag ha slängt upp en före- och en efterbild. Jo, hon är grov, finns bildbevis på bloggen, om du orkar kolla.
Citera
2014-05-11, 18:50
Bannlyst
Jag har 3 ggr så stora muskler och jag tränar knappt.
Citera
2014-05-11, 18:50
Medlem
rihannas avatar
Jag bör även poängtera att det är svårt för en kvinna att bygga muskler. Det går inte att jämföra könens förutsättningar, ha med det i beräkningarna när ni svarar i ämnet.
Citera
2014-05-11, 19:00
Medlem
Shajjnys avatar
Jag skulle tro att hon ser extra grov ut för att hon är så deffad, så jag tror det är fullt möjligt att nå dit på 1,5 år beroende på utgångspunkten.
Citera
2014-05-11, 19:15
Medlem
Romang67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rihanna
Mycket smal och inga muskler. Jag är dålig på att lägga upp bilder här, hade jag kunnat skulle jag ha slängt upp en före- och en efterbild. Jo, hon är grov, finns bildbevis på bloggen, om du orkar kolla.
Nej, hon är inte grov. Hon har ju fan bilder på förstasidan på bloggen där man ser att hon inte är grov.

Tösen skulle ju fan blåsa iväg i en bris.
Citera
2014-05-11, 19:15
Medlem
Necronominoms avatar
Hon har ju knappt några muskler? Jättesmal med lite magrutor, jag är mycket muskulösare på ca 2 års slarvtränande men är ju inte direkt deffad så inga magrutor tyvärr :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in