Citat:
Ursprungligen postat av
stigma
Tänka sig att man skulle hålla med Bullen!
Aftonbladet är en uttalad fiende gentemot SD. Det har dom aldrig mörkat. Vidare är den svårt svenskfientlig. Det har dom heller aldrig mörkat.
SJÄLVKLART vinklar AB sina artiklar efter sin agenda.
SLÄPP det där jävla Aftonbladet nån gång, sverigevänner.
Aftonbladet kommer vara sin agenda trogen intill det bittra slutet. Men genom ert frekventa länkande till denna skittidning så ger ni tidningen ert stöd.
"Vanligt folk" påverkas inte politiskt av Aftonbladet. Därmed är den tämligen ofarlig och kan lämnas ifred. "Vanligt folk" tittar på roliga klipp och läser ding-ding-nyheter på Aftonbladet.
Klassificeras jag, som förespråkar minimal stat och fri invandring, som sverigevänlig?
Detta är ett forum för medier och journalistik, jag anser att en dylik diskussion är motiverad.
De som går med på Aftonbladets retorik och ej tycker att det är en "big deal" kan vänligen hålla sig undan diskussionen.
De tuffa/alternativa människor som ej vill diskutera Sveriges största tidning kan även de hålla sig borta, då denna diskussionen är irrelevant för dem.
Det står givetvis Aftonbladet, som oberoende part, fritt att vinkla som de vill, men om någon, jag i detta fall, uppfattar vinklingen som stötande så borde jag väl kunna få dela med mig om detta? Om någon inte tycker att artikeln i fråga var fult vinklat så får de gärna motivera varför.