2014-05-10, 21:19
Medlem
Fluffass avatar
Hej.

Var inne p datorn, pltsligt stngs programmen av, internet winamp osv.

Datorn startar om. Ser en blskrm efter att "fnstren" p win7 kommit. sen startar den om igen.

oOmmer till en "DOS" meny med nn windows startreparationsmeny, startar startreparation men den kan inte reparera felet.

Frsker att terstlla windows till ett annat datum. Hoppas ni frstr vad jag menar. Nn terstllningspunkt.

Det funkar inte.

trycker F8 och kr felskert lge och datorn funkar d som den ska. Frutom att vissa funktioner inte funkar, vilket r normalt i felskert lge.

ven dr gr det inte att terstlla datorn till en terstllningspunkt.

Startar om den och krt felskningslge, d kommer jag in i datorn som vanligt och skrivbordet ser normalt ut internet funkar s nu sitter jag hr p datorn och skriver detta.

Vad ska jag gra? Windows verkar ju funka men uppstarten i normalt lge funkar ju inte.
Citera
2014-05-10, 21:26
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffas
Hej.

Var inne p datorn, pltsligt stngs programmen av, internet winamp osv.

Datorn startar om. Ser en blskrm efter att "fnstren" p win7 kommit. sen startar den om igen.

oOmmer till en "DOS" meny med nn windows startreparationsmeny, startar startreparation men den kan inte reparera felet.

Frsker att terstlla windows till ett annat datum. Hoppas ni frstr vad jag menar. Nn terstllningspunkt.

Det funkar inte.

trycker F8 och kr felskert lge och datorn funkar d som den ska. Frutom att vissa funktioner inte funkar, vilket r normalt i felskert lge.

ven dr gr det inte att terstlla datorn till en terstllningspunkt.

Startar om den och krt felskningslge, d kommer jag in i datorn som vanligt och skrivbordet ser normalt ut internet funkar s nu sitter jag hr p datorn och skriver detta.

Vad ska jag gra? Windows verkar ju funka men uppstarten i normalt lge funkar ju inte.

Kolla i loggboken vad det str om det .

Gjort ngra ndringar p datorn den senaste tiden ?
Citera
2014-05-10, 22:17
Medlem
Fluffass avatar
Gick som sagt in i felskningslget men nu stngde ocks det av sig utan frvarning. Nu startade jag datorn igen men nu kommer bara Acer loggan sen startar den om bara. Startar om startar om hela tiden.

Vet inte var logg finns men nu nr jag inte kommer lngre n Acer loggan vet jag inte vad jag ska gra.

Nr inte F8 lget.
Citera
2014-05-10, 22:43
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Gick som sagt in i felskningslget men nu stngde ocks det av sig utan frvarning. Nu startade jag datorn igen men nu kommer bara Acer loggan sen startar den om bara. Startar om startar om hela tiden.

Vet inte var logg finns men nu nr jag inte kommer lngre n Acer loggan vet jag inte vad jag ska gra.

Nr inte F8 lget.

Ojd , d r det nog ett rejlt problem - kanske HHD`n - moderkort e.t.c - min gissning r nog lika god som din .

Hur gammal r datorn ?
Det r allts inte en laptop ?
Citera
2014-05-10, 22:48
Medlem
Fluffass avatar
Det r en laptop som r ca tre r gammal.

Vill komma t bilderna iaf. Hur?

Hade jag kopplat in en extern hrddisk hade jag ju kunnat fra ver bilderna.
Nu kommer jag ju inte lngt d den startar om sig hela tiden. :-(
Citera
2014-05-10, 22:56
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Det r en laptop som r ca tre r gammal.

Vill komma t bilderna iaf. Hur?

Hade jag kopplat in en extern hrddisk hade jag ju kunnat fra ver bilderna.
Nu kommer jag ju inte lngt d den startar om sig hela tiden. :-(

Det r ltt - Googla hrddiskdocka .
Senast redigerad av 1FF 2014-05-10 kl. 23:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in