Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-10, 13:15
  #1
Medlem
Börjar med att ursäkta mig om jag lagt denna i fel forumsdel så Mod får gärna flytta om det är så.


Det som jag sitter och funderar på är vad för något jag ska ta då jag inte riktigt får den effekt jag önskar från CB...
Är mer inne på att hitta något man blir flummig och ser konstiga saker av.

Så kom gärna med tips ! =D

//HiddenOne
Citera
2014-05-10, 13:21
  #2
Medlem
Zkeks avatar
LSD, svamp.
Citera
2014-05-10, 13:24
  #3
Medlem
Risplockarns avatar
Låter som att du är sugen på en tripp. Hänvisar dig till delforumet Hallucinogener: (FB) Hallucinogener där kan du finna bättre svar, tror jag! Se till att vara väl påläst innan. Svamp kanske skulle vara din grej, men läs på först, lätt att man underskattar dessa droger och får en riktig käftsmäll när det väl är igång. Finns en massa FAQ's och trådar där. Det gäller att vara väl förberedd, för bästa möjliga upplevelse. Lycka till!
Citera
2014-05-10, 13:26
  #4
Medlem
Shurda14s avatar
Sitt vaken några dagar på tjack, och rök mängder rökmix...fint.
Citera
2014-05-10, 13:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Låter som att du är sugen på en tripp. Hänvisar dig till delforumet Hallucinogener: (FB) Hallucinogener där kan du finna bättre svar, tror jag! Se till att vara väl påläst innan. Svamp kanske skulle vara din grej, men läs på först, lätt att man underskattar dessa droger och får en riktig käftsmäll när det väl är igång. Finns en massa FAQ's och trådar där. Det gäller att vara väl förberedd, för bästa möjliga upplevelse. Lycka till!

Ja!
detta kanske skulle kunna vara något för mig...
lusläser tripprapporterna och mycket verkar hur trevligt som helst...
men onekligen är det roligare med rekommendationer =)

så jättetack!
Citera
2014-05-10, 13:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Sitt vaken några dagar på tjack, och rök mängder rökmix...fint.
Nu har jag själv aldrig provat det, men det låter faktiskt förjävligt

DMT har jag inte heller provat, men ska väl vara någonting väldigt hallucinogent och intressant.
Citera
2014-05-10, 13:29
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Sitt vaken några dagar på tjack, och rök mängder rökmix...fint.



hmmm är det verkligen bra?
Citera
2014-05-10, 13:30
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3.
Nu har jag själv aldrig provat det, men det låter faktiskt förjävligt

håller helt med föregående ^^
låter inget vidare faktiskt
Citera
2014-05-10, 13:49
  #9
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiddenOne
hmmm är det verkligen bra?

Bra för..?
För hälsan eller, nej det tror jag inte men om du ''tröttnat'' på CB och vill se lite grejer så är kombon ej att döma ut på förhand.
Bör provas.
Citera
2014-05-10, 13:55
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Bra för..?
För hälsan eller, nej det tror jag inte men om du ''tröttnat'' på CB och vill se lite grejer så är kombon ej att döma ut på förhand.
Bör provas.


Där har du förstås en poäng, ska inte avvisa det sådär fort..
ursäktar för det.
men det lät rätt puckat
Citera
2014-05-10, 14:03
  #11
Medlem
Zot^s avatar
Kombinera med mindre doser ketamin för att få den där känslan man fick första gången man rökte. Större doser för hyperspace
Citera
2014-05-10, 14:10
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Kombinera med mindre doser ketamin för att få den där känslan man fick första gången man rökte. Större doser för hyperspace


Noterar detta tips också.
hade gärna fått någon effekt från CB då jag inte fått någon direkt på hur länge som helst.
=)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback