• 1
  • 2
2014-05-10, 12:49
Bannlyst
Skrev ett långt inlägg och råkade då kryssa ner webbläsaren och hann ej skicka det än. Finns det nåt sätt att få tillbaka det?
Citera
2014-05-10, 13:11
Medlem
Nej, det skulle jag inte säga att jag tror att det finns. Tryckte du på "förhandsgranska" så finns det kanske en lite större chans eftersom du då laddat ner en sida med denna data. Kanske sparas i cachen då, men även detta är väl tveksamt. Internet är inte heller något enskilt program, så om du berättar du vilken webbläsare du använt så blir det nog också enklare att hjälpa dig.

Men jag tror inte att du ska ha några förhoppningar om att enkelt kunna få tillbaka detta. Det är nog enklare att skriva om inlägget istället
Senast redigerad av 3. 2014-05-10 kl. 13:14.
Citera
2014-05-10, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3.
Nej, det skulle jag inte säga att jag tror att det finns. Tryckte du på "förhandsgranska" så finns det kanske en lite större chans eftersom du då laddat ner en sida med denna data. Kanske sparas i cachen då, men även detta är väl tveksamt. Internet är inte heller något enskilt program, så om du berättar du vilken webbläsare du använt så blir det nog också enklare att hjälpa dig.

Men jag tror inte att du ska ha några förhoppningar om att enkelt kunna få tillbaka detta. Det är nog enklare att skriva om inlägget istället

Jag använder Chrome.

Jag skrev om inlägget
Citera
2014-05-10, 14:11
Medlem
Både i Chrome och Firefox så går det att ångra stängda flikar/fönster med Ctrl+Shift+T och då brukar texten man skrivit in finnas kvar. Men är inte säker på om det fungerar om man stänger hela webbläsaren. Värt att pröva dock.
Citera
2014-05-10, 15:10
Medlem
Claweds avatar
Skriver du inläggen direkt ?
Skriv i word eller wordpad istället!
Markera hela texten!
Högerklicka Kopiera och klistra in.
Då finns det kvar om det skiter sig !
Citera
2014-05-10, 15:15
Medlem
Torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawed
Markera hela texten!

Skriver jag ett längre inlägg så gör jag till vana att alltid markera allt och kopiera, just in case. Räddat min sinnesfrid många gånger!
Citera
2014-05-10, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clawed
Markera hela texten!
Palla, det tar för lång tid.
Citat:
Ursprungligen postat av Torp
Skriver jag ett längre inlägg så gör jag till vana att alltid markera allt och kopiera, just in case. Räddat min sinnesfrid många gånger!

Smart.
Citera
2014-05-10, 15:34
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhippedCum
Palla, det tar för lång tid.
Det tar väl längre tid att skriva om det?
Citera
2014-05-10, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gadzoox
Det tar väl längre tid att skriva om det?

Ja, men att först skriva in det i ett word-dokument och sedan kopiera in det och sedan ta bort word-dokumentet igen efter varje inlägg tar bra mycket längre tid än den bråkdel gånger man råkar kryssa ned webbläsaren.
Citera
2014-05-10, 16:31
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ja, men att först skriva in det i ett word-dokument och sedan kopiera in det och sedan ta bort word-dokumentet igen efter varje inlägg tar bra mycket längre tid än den bråkdel gånger man råkar kryssa ned webbläsaren.

Fast du behöver ju inte spara dokumentet? Jag brukar använda mig av wordpad vid längre inlägg
Citera
2014-05-10, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Fast du behöver ju inte spara dokumentet? Jag brukar använda mig av wordpad vid längre inlägg

Man sparar inte dokumentet, men man måste först skapa och sedan ta bort det.
Citera
2014-05-11, 12:28
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Man sparar inte dokumentet, men man måste först skapa och sedan ta bort det.

Hur jobbigt är det på en skala 1-10, egentligen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in