Citat:
Herregud vilka inkompetenta människor det finns när man läser igenom tråden.
Kallblodigt "mord", Han är sinnessjuk, hur kan man gå runt med detta? är några av sakerna jag tänker gå in på.
Sinnessjuk för att man gå runt och bär på ett "mord"?. Nej jag tror inte det, Tror snarare att det är en befrielse att tala ut om det här som han nu får göra.
Anledning till han inte valt att berätta om det är väl för fan inte att han är sinnessjuk? Det har att göra med att man helt enkelt inte kan! Det tar emot!. Han kan inte leva med sig själv om andra runt omkring vet om det.
Han även säkra källor som säger att tipsa sig själv anonymt och erkände.
Men jag tror inte det är ett planerat mord vi pratar om här? Vilken ungdom begår ett mord på en annan i den här åldern, med ett vittne. Mitt på eftermiddagen. Tror inte det.
Tror snarare att han har, som ÄVEN JAG SKULLE kunna råka ut för. Att man helt enkelt stryper sin kompis som kanske tuppar av och sedan lägger honom i vattnet för att han ska vakna till.
Här har jag även en fråga: Om man blir ut strypt och tuppar av? Kan man vakna av att man får huvudet under vattnet eller sover kroppen igenom det eller hur fan jag ska förklara detta?
Kallblodigt "mord", Han är sinnessjuk, hur kan man gå runt med detta? är några av sakerna jag tänker gå in på.
Sinnessjuk för att man gå runt och bär på ett "mord"?. Nej jag tror inte det, Tror snarare att det är en befrielse att tala ut om det här som han nu får göra.
Anledning till han inte valt att berätta om det är väl för fan inte att han är sinnessjuk? Det har att göra med att man helt enkelt inte kan! Det tar emot!. Han kan inte leva med sig själv om andra runt omkring vet om det.
Han även säkra källor som säger att tipsa sig själv anonymt och erkände.
Men jag tror inte det är ett planerat mord vi pratar om här? Vilken ungdom begår ett mord på en annan i den här åldern, med ett vittne. Mitt på eftermiddagen. Tror inte det.
Tror snarare att han har, som ÄVEN JAG SKULLE kunna råka ut för. Att man helt enkelt stryper sin kompis som kanske tuppar av och sedan lägger honom i vattnet för att han ska vakna till.
Här har jag även en fråga: Om man blir ut strypt och tuppar av? Kan man vakna av att man får huvudet under vattnet eller sover kroppen igenom det eller hur fan jag ska förklara detta?

Den berättelsen du skrev vore klockren att berätta i ett polisförhör och tro att du skulle bli frikänd😕 Och om du är /blir strypt så är du död ! Strypning innebär syrebrist till hjärnan och du vaknar inte upp då. De rätten garanterat tagit fasta på att A hade (enligt mamman ) skador på kroppen av ett trubbigt föremål vad ? Vet vi inte , obduktionen visade även att han blivit strypt ! sedan har R slängt honom i en Bäck och då var ju A medvetslös ( självklart annars hade han klivit upp) det är en liten Bäck eller Å ? grund omöjligt att drunkna i om du inte är helt försvarslös exempelvis döende .Han lämnade A där att dö och det är det som rätten kommer att framställa i sin häktes förhandling .R ska ha förstått att A var döende och försvarslös och att R lämnade honom där utan att ringa efter hjälp. Och att säga att killen känner ånger? tror jag ochså men inte för A skull utan sin egen... inte kul att sitta i finkan och snickra SJ pallar ett par år framöver.