2014-05-12, 18:01
Medlem
FrankieStubbss avatar
Kan det röra sig om ett så kallat homosexmord detta? Ett möte i natten i homoerotikens förtecken men någonting går fel.

Där skulle jag sätta mina slantar om jag hade några.

mvh
Citera
2014-05-12, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Kan det röra sig om ett så kallat homosexmord detta? Ett möte i natten i homoerotikens förtecken men någonting går fel.

mvh

Eminent min käre Watson! Har du ringt Hasse Aro?
Citera
2014-05-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs

mvh

Smaklöst att göra sig rolig över en sextonårings död.
Citera
2014-05-12, 18:19
Medlem
FrankieStubbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Smaklöst att göra sig rolig över en sextonårings död.
Göra sig rolig? Du får ursäkta mig men jag ser inte vad som är roligt med mord, homosexualitet eller homosexmord heller för den delen.

Jag försöker belysa en möjlig förklaring till detta hemska brott.

Vill du ha roligt får du nog söka i en annan typ av tråd din tölp.

mvh
Citera
2014-05-12, 18:25
Medlem
EvilGs avatar
Oerhört tragiskt, en sextonåring som hade hela livet framför sig

På SVT-nyheterna klockan 6 (antingen Rapport eller Västnytt) så visade de bilder på vad som såg ut att vara tjänsten Ask.fm där det stod en massa saker i stil med "din mun har gått för länge", "du ska dö", "ha ögonen i nacken".
Detta förstärker tyvärr teorin om att det har varit ett mord, dråp eller en urartad misshandel som har ägt rum i och med att dessa hot fanns (publicerade?) på den här tjänsten. Ganska obehaglig hotbild.
Senast redigerad av EvilG 2014-05-12 kl. 18:27.
Citera
2014-05-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG

På SVT-nyheterna klockan 6 (antingen Rapport eller Västnytt) så visade de bilder på vad som såg ut att vara tjänsten Ask.fm där det stod en massa saker i stil med "din mun har gått för länge", "du ska dö", "ha ögonen i nacken".
Detta förstärker tyvärr teorin om att det har varit ett mord, dråp eller en urartad misshandel som har ägt rum i och med att dessa hot fanns (publicerade?) på den här tjänsten. Ganska obehaglig hotbild.

Någon som kan hitta detta på nätet?
Citera
2014-05-12, 18:33
Medlem
WilliamControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG

Oj jävlar, det var sannerligen obehagligt :S var kan man se detta? Eller går det att se igen?

Edit: google hittade hans ask väldigt snabbt http://193.138.77.53/AlbinIdiotenEinarsen
Citera
2014-05-12, 18:33
Medlem
kolla på det här
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=703770529668688&set=p.7037705296686 88&type=1&theater

Någon förstår ? Jag tolkar det som att han var jagad av några så ville denna killen då som skrev detta att Albin skulle komma hem till honom för att han hade en skyddad adress.
Citera
2014-05-12, 18:38
Medlem
Mordhot på Ask.fm ska man dock inte dra för stora växlar av. Det är vardagsmat där, tyvärr, och 'hoten' var skrivna för flera månader sedan
Citera
2014-05-12, 18:39
Medlem
WilliamControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livinitup
kolla på det här
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=703770529668688&set=p.7037705296686 88&type=1&theater

Någon förstår ? Jag tolkar det som att han var jagad av några så ville denna killen då som skrev detta att Albin skulle komma hem till honom för att han hade en skyddad adress.

Går ju seriöst inte läsa vad dom har skrivit till varandra haha. Bra svenska... men jag gissar på att det står att han SKA skydda hans adress när han kommer eller något...

Står på hans ask att någon L*nus J*han*on vill döda honom och det verkar gälla hans ex P*trici*.. hm
Edit: Står en hiiiiimla massa om hans ex på hans ask, tydligen var hon ingen höjdare enligt vissa och folk ville förstöra mellan dom. Som någon nämnt tidigare... kanske är det?
Senast redigerad av WilliamControl 2014-05-12 kl. 18:41.
Citera
2014-05-12, 18:39
Medlem
WilliamControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Mordhot på Ask.fm ska man dock inte dra för stora växlar av. Det är vardagsmat där, tyvärr, och 'hoten' var skrivna för flera månader sedan

Ja sant! Men det kan ju ändå ge en bild av vilken sorts kille han var och hur folk såg på honom.
Citera
2014-05-12, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilliamControl
Ja sant! Men det kan ju ändå ge en bild av vilken sorts kille han var och hur folk såg på honom.

Tyvärr förekomemr det ju hot hela dagarna på internet , ja jävligt tragiskt men så är det, behöver inte ha något med mordet göra , han beöver inte heller va nån dålig person för att han blivit hotad,vissa verkar njuta av att hota folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in