2014-05-09, 00:13
Medlem
hejsan!
Såg nyss på "My Awkward Sexual Adventure" och tänkte på en liten grej under filmen.
Det är en scen då tjejen ska lära killen oralsex och han över då på en Cantaloupmelon och sen får han öva på henne. Den scenen såg verkligen riktig ut, han hade verkligen ansiktet ingrävt mellan hennes ben och det såg otroligt realistiskt ut. Var den riktig? Om inte, hur fasiken har dom gjort den?

Tack på förhand
Citera
2014-05-09, 01:40
Medlem
Drinkycrows avatar
Nu har jag ju inte sett filmen men det skulle knappast vara första filmen med riktiga sexscener. Finns scenen på youtube eller nåt så kan jag göra min egen tolkning.
Citera
2014-05-09, 01:47
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Det är en amerikansk Hollywood-produktion. Självklart är allting fejk. T o m avantgardisten von Trier använder proteser till sexscener.
Citera
2014-05-09, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Nu har jag ju inte sett filmen men det skulle knappast vara första filmen med riktiga sexscener. Finns scenen på youtube eller nåt så kan jag göra min egen tolkning.

Nej absolut inte, men jag blev bara nyfiken eftersom de flesta filmerna som har riktiga sexscener brukar inte vara de som går på bio lixom. Men såg inte att det fanns på YouTube
Citera
2014-05-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Det är en amerikansk Hollywood-produktion. Självklart är allting fejk. T o m avantgardisten von Trier använder proteser till sexscener.

Då undrar jag hur fan det gått till..
Citera
2014-05-09, 02:17
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flooberg
Då undrar jag hur fan det gått till..
Nu har jag inte heller sett scenen men om det är väldigt närgånget är det troligen en protes.
Citera
2014-05-09, 02:24
Medlem
Drinkycrows avatar
Nu hade jag ingen aning om vad det var för typ av film. Nu när det kommer fram att det är en hollywood-rulle så sjunker ju sannolikheten att det är äkta om man jämför med en indie-film.

Var filmen bra? Om den var bra kan jag kika på den och komma tillbaka med mitt omdöme men om den var dålig eller sådär så vill jag inte bemöda mig att ladda hem den.

Edit: Kollade på en trailer och kändes inte som en film som skulle ha äkta sexscener. Fick se när han slickade melonen men inte henne.
Senast redigerad av Drinkycrow 2014-05-09 kl. 02:27.
Citera
2014-05-09, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Nu hade jag ingen aning om vad det var för typ av film. Nu när det kommer fram att det är en hollywood-rulle så sjunker ju sannolikheten att det är äkta om man jämför med en indie-film.

Var filmen bra? Om den var bra kan jag kika på den och komma tillbaka med mitt omdöme men om den var dålig eller sådär så vill jag inte bemöda mig att ladda hem den.

Jo exakt det gjorde mig ganska fundersam, men kände mig nästan övertygad att det var på riktigt då jag inte förstår hur de fuskar med scenen annars.

Jodå, ganska standard komedi, romantik. Jag tycker väl att det är värt att lägga ner 90 minuter på filmen. Du kan streama den på Dreamfilm.se och bara spola fram till minut 74 om du inte vill se hela filmen
Citera
2014-05-09, 03:06
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flooberg
Jo exakt det gjorde mig ganska fundersam, men kände mig nästan övertygad att det var på riktigt då jag inte förstår hur de fuskar med scenen annars.

Jodå, ganska standard komedi, romantik. Jag tycker väl att det är värt att lägga ner 90 minuter på filmen. Du kan streama den på Dreamfilm.se och bara spola fram till minut 74 om du inte vill se hela filmen

Jo jag kollade på scenen nu. Hon är naken han har sitt huvud mellan hennes ben. Man ser inte hennes fitta och man ser inte hans tunga. Det rimligaste är att han helt enkelt inte slickar henne utan skådespelar. Han Har sitt huvud nära hennes fitta och rör det som om han skulle slicka henne och hon stönar som om han skulle slickat henne. Tyckte mig se ett par centimeters avstånd mellan honom och skötet.

Så vad menar du skulle vara på riktigt? Hon är naken, han har sitt ansikte centimeter från fittan, men inte fan slickar han henne, varför skulle han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in