• 2
  • 3
2014-05-15, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Jag känner mig rätt säker på att du enbart försöker göra reklam för sidan. Vilket uppenbarligen inte gick så bra. Varför bemödar du dig inte att möta kritiken? Varför bestämde du dig för att investera 20k när inga inlägg i tråden är positiva till det? Du startade ju ändå tråden för att få hjälp med ditt beslut....

Jag har rappoterat tråden för reklam men vetifan om den kommer tas bort.

Har gjort oerhörda vinster sedan tråden skapades. Förstår dock din skepsis.
Citera
2014-05-15, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders344422425
Har gjort oerhörda vinster sedan tråden skapades. Förstår dock din skepsis.

Definiera "oerhörda vinster"? Och har du i så fall fått ut en del av de pengarna på ditt bankkonto eller snurrar de fortfarande runt? Om det du säger nu stämmer (är också en av de som ställer sig skeptiskt till dina intentioner med tråden) skulle jag råda dig att fort som fan kräva tillbaka de 20 000 du har satsat så du vet att du går jämt ut i alla fall.

Jag är fortsatt skeptiskt.
Citera
2014-05-16, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sauvage
Definiera "oerhörda vinster"? Och har du i så fall fått ut en del av de pengarna på ditt bankkonto eller snurrar de fortfarande runt? Om det du säger nu stämmer (är också en av de som ställer sig skeptiskt till dina intentioner med tråden) skulle jag råda dig att fort som fan kräva tillbaka de 20 000 du har satsat så du vet att du går jämt ut i alla fall.

Jag är fortsatt skeptiskt.

Kan inte ange exakta summor men vi talar i runda slängar om en ökning på 30-40% av kapitalet.
Citera
2014-05-16, 00:27
Medlem
Celenos avatar
En sisådär 4% om dagen alltså. Bra jobbat, bättre än flashback-genomsnittet.
Citera
2014-05-16, 00:29
Medlem
4% om dagen! Då tar det inte länge innan TS är rikare än Warren Buffet.
Citera
2014-12-09, 16:01
Medlem
Äsch, bättre att ni låter mig förvalta era pengar.

Låt oss säga 100 st andelar á 1000 kr styck. Ni sätter in pengarna till mitt konto och jag köper svenska högutdelande aktier på min isk konto.

För utdelningen spelar jag på v75 varje lördag, bör bli ca 100 kr per vecka. Vid vinst över 500 kr köpes mer utdelande aktier, under 500 kr så används en hundra extra per nästkommande veckor.

Fördelar:
Jag är en jävel på att vinna på v75.

Nackdelar:
Jag tror bara att jag är jävligt bra på v75.

Vågar ni stå utanför detta????

Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in