2014-05-09, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders344422425
Har bestämt mig att investera cirka 20.000kr, personen garanterar vinst och rekommenderar is i magen.
Perfekt, folk som kan säga att det är 100% säkert att det slår väl ut är pålitliga. Bara att köra på.
Citera
2014-05-09, 20:03
Medlem
alcyones avatar
Håll oss uppdaterade.
Citera
2014-05-09, 20:06
Medlem
Citat:
Har bestämt mig att investera cirka 20.000kr, personen garanterar vinst och rekommenderar is i magen.

Ta inte illa upp, men var kommer man ifrån om man resonerar som du?
Jag har på allvar verkligen undrat och du skulle kunna hjälpa mig med en del svar.

Yrke?
Inkomst?
Utbildning?
Citera
2014-05-09, 20:06
Medlem
Drinkycrows avatar
Antingen trollar du eller så försöker du göra reklam för din egen sida. Du tycker detta verkar legit?

Varför känner du behovet att börja med så mycket om du ändå ska dubbla det. Michael rekommenderar ju att du börjar med 200 euro.... Det kommer ju ändå dubblas på minuter om och om och om igen. Gå upp en kvart tidigare imon så har du ju 20 papp, så kan du unna dig något fint för 18k.
Citera
2014-05-09, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Antingen trollar du eller så försöker du göra reklam för din egen sida. Du tycker detta verkar legit?

Varför känner du behovet att börja med så mycket om du ändå ska dubbla det. Michael rekommenderar ju att du börjar med 200 euro.... Det kommer ju ändå dubblas på minuter om och om och om igen. Gå upp en kvart tidigare imon så har du ju 20 papp, så kan du unna dig något fint för 18k.

Michael vill att jag ska göra så stor vinst som möjligt.
Citera
2014-05-10, 00:39
Medlem
Sätt in pengarna på mitt konto om du ändå tänker slänga dom i sjön!
Citera
2014-05-10, 00:48
Medlem
Binära optioner är en scam.
Det är 50/50 att du vinner. Vinner du får du 75%~ och förlorar du får du inget... = -25%.

En affiliate till en binär option platform kan lätt få 1500kr per ny handlare.

Don't do it.

Är själv en affiliate till en Binär Option platform (redwoodoptions.com) och får runt 1500 per handlare jag refeerar.
Citera
2014-05-10, 07:46
Medlem
Citat:

Seriöst? Hur i helvete kan man vara så naiv att man för över 20 000 kr till den där mannen, vem som helst som sett videon och har lite vett i skallen och är lite världsvan fattar direkt att det där är låter alldeles för bra för att vara sant och därmed så är det det. Men visst ser han till att göra åtminstone en person rik, sig själv.

Men men gjort är gjort och man ska inte gråta över spilld mjölk. Som någon sa, håll oss gärna uppdaterade om hur det går.

Går det åt helvete så bör du rapportera:
http://www.binaryoptionswatchdog.com...r%C3%A4gerier/
Citera
2014-05-10, 08:54
Medlem
sucuks avatar
Idioten och hans pengar brukar snart gå skilda vägar vilket TS snart inser, ingenting nytt under solen
Citera
2014-05-10, 09:02
Medlem
Doktorphils avatar
Han har levt på att "lura" vanligt folk sen mitten av 90 talet.

inte olagligt i lagens ögon , men..
Citera
2014-05-10, 10:42
Medlem
Enydrions avatar
Han säger alltså typ att han har ett helt säkert sätt att tjäna väldigt mycket pengar...

men han väljer alltså själv att tjäna sina pengar helt altruistiskt istället - alltså visa andra personer hur de ska tjäna väldigt mycket pengar...

Det vore väl bättre om han själv använde sin metod, och möjligen erbjöd sina tjänster helt gratis (hans metod gör ju att han badar i pengar)

Tor man på nåt av ovanstående så är man tyvärr idiot
Citera
2014-05-15, 11:44
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:

Jag känner mig rätt säker på att du enbart försöker göra reklam för sidan. Vilket uppenbarligen inte gick så bra. Varför bemödar du dig inte att möta kritiken? Varför bestämde du dig för att investera 20k när inga inlägg i tråden är positiva till det? Du startade ju ändå tråden för att få hjälp med ditt beslut....

Jag har rappoterat tråden för reklam men vetifan om den kommer tas bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in