2005-08-17, 16:21
Medlem
wiXaans avatar
Var inne på www.droger.nu och så såg jag en ört som hette blå lotus och jag funderar på att beställa. Frågan är : Hur är den, är det nått att ha?
Citera
2005-08-17, 16:30
Medlem
Nemesis1s avatar
Man blir riktigt skön om man blandar 5-10g och dessutom dricker sig lite småfull... Inte helt olikt benso, men mycket dyrare... Kan ju vara kul för dig att prova, men något seriöst alternativ skulle jag inte kalla BL ifall du kan få tag på benso...
Citera
2005-08-18, 16:36
Medlem
wiXaans avatar
Tror nog jag skulle kunna fixa det, men är det klassat som läkemedel och isf är det receptbellagt?
Citera
2005-08-18, 17:46
Medlem
GaiNs avatar
Alla Bensodiazepinderivat är receptbelagda. Dock inte så svårt att få utskrivet i små mängder om man uppvisar rätt symptom och har tålamodet att testa olika läkare.
Citera
2005-08-20, 03:58
Bannlyst
Blå lotus har inte någon gång haft verkan på det sätt jag velat av alla gånger jag provat, faktiskt så har jag oftast glömt bort att jag tagit något, extrakt som té. Ta inte det som att man blir så väck att du inte minns nåt, du blir bara ditt vanliga jag vad jag vet, då är det billigare med ett glas vatten. Men kanske finns några sublima chakrastimuleringar där som bara shamansjälar kan förnimma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in