2014-05-08, 02:28
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ER433
Vad gör man? Skapar ett nytt konto? Vad fan gör man om denne väljer att söka upp en igen?
Det låter väl inte som en jättedum idé att skapa ett nytt konto? Du skulle knappast vara ensam om det, som i fall när anonymiteten "komprometteras".

Handlar det om någonting du skrivit (så att du avslöjat dig) så får du ju skylla dig själv litet, och se till att inte göra det igen på det nya kontot. Byter du konto så borde hon få det väldigt svårt att hitta dig igen kan jag tycka.
Citera
2014-05-08, 02:31
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
22:43

Slutade skriva vid 1:30 någon gång. Hon avslutade med "kram" och "Godnatt", vad i helvete?
Hmm, kan ju vara någon av dina senare poster som drog till sig uppmärksamheten.

Se om kontot är nytt eller gammalt, kan kanske ge mer info

Fan vilken skum brud ändå.....
Citera
2014-05-08, 02:32
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective
Det låter väl inte som en jättedum idé att skapa ett nytt konto? Du skulle knappast vara ensam om det, som i fall när anonymiteten "komprometteras".

Handlar det om någonting du skrivit (så att du avslöjat dig) så får du ju skylla dig själv litet, och se till att inte göra det igen på det nya kontot. Byter du konto så borde hon få det väldigt svårt att hitta dig igen kan jag tycka.
Om hon inte redan är inne i hans hus. Väntandes. Vakandes.

Kräver ju nästan fysiskt spionage för att ta reda på hans namn.
Citera
2014-05-08, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Hmm, kan ju vara någon av dina senare poster som drog till sig uppmärksamheten.

Se om kontot är nytt eller gammalt, kan kanske ge mer info

Fan vilken skum brud ändå.....

Fan vad blåst man känner sig, måste ha varit denna tråden;

(FB) Rabiata ex med gemensamma vänner på Facebook?

Kort kan man säga att hon spoilade hela Game of Thrones i ett inlägg för att irritera mig.
Citera
2014-05-08, 02:39
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Kort kan man säga att hon spoilade hela Game of Thrones i ett inlägg för att irritera mig.
Låter som en härlig tjej.

Så, nytt konto - och inget snack som kan ledas till din identitet. Klart slut.
Citera
2014-05-08, 02:45
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Fan vad blåst man känner sig, måste ha varit denna tråden;

(FB) Rabiata ex med gemensamma vänner på Facebook?

Läxa lärd för oss alla minst sagt.

Beklagar hur det gick för dig.
Citera
2014-05-08, 02:58
Medlem
Cerises avatar
Haha jag är övertygad om att många utav mina vänner och bekanta läser mina inlägg, men det bryr jag mig inte om. Det finns mycket jag inte skriver också.
Citera
2014-05-08, 03:26
Medlem
dunias avatar
Hahah, wtf am I reading. Hur orkar en människa leta upp varje inlägg på flashback för att hitta en användare? Jag är imponerad. Mitt råd är att bara ignorera skiten, ganska enkelt egentligen.

Citera
2014-05-08, 03:34
Medlem
Tjejer är nyfikna av naturen och de vill gärna veta vad för smutsiga tankar och hemligheter man har. Jag är inte förvånad.
Citera
2014-05-08, 19:38
Medlem
Hittade precis en tråd där hon hade svarat på ett inlägg jag gjorde. Detta var i början av mars, alltså långt innan jag började göra trådar. Stalker på hög nivå.

Men gör nog som Cerise sade, skiter i om hon läser, hon är som luft för mig ändå. Men obehagligt var det.
Citera
2014-05-08, 19:49
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Hittade precis en tråd där hon hade svarat på ett inlägg jag gjorde. Detta var i början av mars, alltså långt innan jag började göra trådar. Stalker på hög nivå.

Men gör nog som Cerise sade, skiter i om hon läser, hon är som luft för mig ändå. Men obehagligt var det.

Jag men mest obehagligt är det att hon hittat dig, om nu kontot är helt hemligt. Jag menar det finns ju många användare här.
Citera
2014-05-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Jag men mest obehagligt är det att hon hittat dig, om nu kontot är helt hemligt. Jag menar det finns ju många användare här.

Ja, det är precis det jag menar. Det betyder att hon har lagt en hel del fritid på det, vilket är det mest obehagliga. Tog i runda slängar ett par veckor för henne att hitta mig, efter dess har hon suttit och inte sagt ett ord mer än läsa mina inlägg, i snart två månader. Först igår bestämde hon sig för att skriva till mig.

Något annat obehagligt är att hon utgav sig för att vara en vän till henne, skrev en massa fantasier som jag vet inte är sanna. Hon lever i en fantasivärld helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in