2014-05-07, 23:20
Medlem
xMapes avatar
Hej!

Är så fruktansvärt sugen på Kalaspuffar och nu råkar det vara så att mjölken är slut.

Finns det något (förutom vatten) som passar bra? Nej, jag vill inte äta dem direkt ur förpackningen.
Citera
2014-05-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xMape
Hej!

Är så fruktansvärt sugen på Kalaspuffar och nu råkar det vara så att mjölken är slut.

Finns det något (förutom vatten) som passar bra? Nej, jag vill inte äta dem direkt ur förpackningen.

Intressant fråga, yoghurt, fil, nyponsoppa?
Citera
Medlem
fil, yoghurt.

Kanske smälta en chokladkaka och göra godis av dem?
Citera
Medlem
mario.ms avatar
Yoghurt
Citera
2014-05-07, 23:23
Medlem
Du får gärna ta en bild av vad du valt och hur det ser ut, skulle varit mycket trevligt
Citera
2014-05-07, 23:34
Medlem
xMapes avatar
Yoghurt/fil etc är också slut. Blev vispgrädde med vatten. Smakar bara vispgrädde, sen bara vatten.
Citera
2014-05-08, 06:08
Bannlyst
Var det inte Kiss som käkade öl med kalaspuffar allafall i deras hemvideo exposed 2 tror jag det var :-D
Citera
2014-05-08, 06:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chiptraxxx
Var det inte Kiss som käkade öl med kalaspuffar allafall i deras hemvideo exposed 2 tror jag det var :-D
Rockbandet kiss alltså, inte kiss blandat med öl :-S
Citera
2014-05-08, 08:46
Medlem
rayraviolis avatar
Man vill gärna tro att det blir mjölk när man späder grädde. Tyvärr smakar det just vatten och grädde. Du skulle ha ätit dina puffar med grädden som det var. Inte så nyttigt, men det är väl ändå inte så prioriterat om man äter kalaspuffar.
Citera
2014-05-08, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayravioli
Man vill gärna tro att det blir mjölk när man späder grädde. Tyvärr smakar det just vatten och grädde. Du skulle ha ätit dina puffar med grädden som det var. Inte så nyttigt, men det är väl ändå inte så prioriterat om man äter kalaspuffar.
Ja, tror man det blir man klart besviken. Jag skulle nog ha vispat grädden till puffarna och ev. lagt till någon frukt eller bär.
Citera
2014-05-08, 22:04
Medlem
Karditsas avatar
Kvarg blandat med vatten beroende på fett% i kvargen.
Citera
2014-05-08, 22:55
Medlem
zerxezs avatar
Grädde är ju mjölkfettet enbart (vispa ur luften så blir det smör), ingen hit utblandat med vatten. kefir, yogurt och filmjölk är gudomligt med kalaspuffar. mjölk med kallaspuffar är ju blä imo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in