2014-05-07, 19:12
Medlem
God kväll! Sitter här med mina två dosor och blev relativt förvånad över hur pass lite smak generalen hade i jämförelse med rapén, eller är det bara jag? Generalen smakade ingenting förräns kanske 5-10 minuter under läppen, och även då tyckte jag det inte var något speciellt. Rapén smakar dunder från början till slut i mitt tycke. Måste dock ge generalen poäng för hållbarhet! Är det jag som är färsk eller tycker flera som jag, är lite nyfiken nämligen då jag bara hört gott om General white! Kan tillägga att jag aldrig testat vanliga General white, general original därimot, de va grejjer de!
Citera
2014-05-07, 19:45
Medlem
BrainDisorders avatar
Tyckte Rapé-slim var bra faktiskt, för att vara portion.
Citera
2014-05-07, 20:12
Medlem
Tobaken i Tailored ska vara behandlad på ett sätt som gör att den ska vara väldigt mjuk, tror dom kallar det för natufibe?

Tror den kanske ska vara lite mer diskret och inte fullt så smakrik
Citera
2014-05-07, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robban98422
Tobaken i Tailored ska vara behandlad på ett sätt som gör att den ska vara väldigt mjuk, tror dom kallar det för natufibe?

Tror den kanske ska vara lite mer diskret och inte fullt så smakrik

Gbg rapé slim har samma prilla, men smakar o så ljuvligt och precis lika smakrik som vanliga, natufibe gör prillan bara mjukare och enklare att forma. Samt diskretare som du nämnde. Får väl ta och köpa mig en dosa general white när all rapé/tailored är slut och testa mig fram
Citera
2014-05-07, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProteinRookie
Gbg rapé slim har samma prilla, men smakar o så ljuvligt och precis lika smakrik som vanliga, natufibe gör prillan bara mjukare och enklare att forma. Samt diskretare som du nämnde. Får väl ta och köpa mig en dosa general white när all rapé/tailored är slut och testa mig fram

åhh jag såg inte att det var Rapé Slim du hade!, Ja det är ju faktiskt samma teknik där, Om jag nu snusar så blir de Rapé för min del med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in