2014-05-07, 09:15
Medlem
subwoofermanias avatar
Jag har nokia purity pro headset/hrlurar och en windows 8.1 dator. Jag har lyckats para enheterna (Fan vad det hr lter snuskigt) och fr ljud i lurarna men nr jag kopplar frn (stnger av datorn tex) och sen frsker ansulta s gr det inte. Det finns ingen ansult knapp eller liknande i bluetooth menyn. P iphonen tex finns det connect efter att man kopplat frn men hittar inget liknande i windows 8.1. Det jag fr gra r att ta bort enheten varje gng och para om. Ngon som har koll p snt hr?
Citera
2014-05-07, 13:41
Medlem
Jag var inte direkt frvnad med tanke p de andra sakerna Microsoft tog bort nr Win 8 kom ut.

Stta p lurarna frst. Sen datorn eller starta om den s grs resten automatiskt. Om du anvnder bluetooth adapter s kan du istllet ta bort och stter tillbaka den.
Senast redigerad av panpo98 2014-05-07 kl. 13:48.
Citera
2014-05-07, 13:57
Medlem
subwoofermanias avatar
Jag har lurarna p nr jag stter mig vid datorn. Brukar koppla frn min iphone frst sen startar jag upp datorn men det funkar nd inte. Jkla i-landsproblem egentligen men jag tycker microsoft borde lst det bttre. tminstone att det frsker ansluta till lurarna s fort datorn starta upp. Kanske ska prova en separat blutoothadapter eller nt..
Iphonen kopplar upp sig s fort jag ppnar lurarna man kan tycka datorn borde kunna gra detsamma. Om iphonen inte kopplar upp sig vilket hnt d kan man tminstone connecta vilket inte gr med windows 8. Fr leva med skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in