• 1
  • 2
2014-05-06, 12:28
Medlem
Soulflower2012s avatar
Ja, rubriken säger väl sitt.... Hur många är lagom och hur många blir för mkt? OM det ens går....
Citera
2014-05-06, 12:30
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Nix, inget rus alls. Du kommer bli helt däckad, somna och vilja sova hela dagen imorgon.
Citera
2014-05-06, 12:35
Bannlyst
Nej men om du vräker i dig alldeles för mycket så kan det få andra mindre mysiga och direkt riktigt farliga effekter.
Citera
Medlem
Soulflower2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Nix, inget rus alls. Du kommer bli helt däckad, somna och vilja sova hela dagen imorgon.

Okej....
Citera
Medlem
Nej, det går inte. Mirtazapin är en SNRI som hjälper dig att somna litegrann, släng i dig ett par stycken och du blir trött som bäst, inge ide mao.

Inte SNRI, NaSSA
Senast redigerad av Reviann 2014-05-06 kl. 13:06.
Citera
2014-05-06, 12:37
Medlem
Soulflower2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower2012
Okej....

samma på sertralin antar jag... händer inget om man blandar heller? har 2 zolpidem och 2 oxascand mé...och nån imovan... vill ju inte dö liksom...bara fluddra lite... :P
Citera
2014-05-06, 12:40
Medlem
psychofoxs avatar
Finns lite skrivet i någon tråd om mirtazapin har jag för mig, sök. Kollade upp lite nyss eftersom jag själv fick dem utskrivna igår. Själv tror jag mer på beprövade preparat eller rc-droger om det är ett rus du är ute efter. Finns tillgängligt lätt och billligt, inte helt säkert och säkert direkt skadligt ibland, men att trycka i sig sån här medicin och rubba dosen kommer helt säkert att sätta dig i obalans. Höga doser av SNRI för att testa ser jag som lika riskabelt som att testa ett nytt preparat utan att kolla doseringen. Se bara till att ha koll på att inte blanda mirtazapin med tex E eller liknande. Finns en massa risker eller uteblivna effekter med droger på den här medicinen
Citera
2014-05-06, 12:47
Medlem
hubbe92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviann
Nej, det går inte. Mirtazapin är en SNRI som hjälper dig att somna litegrann, släng i dig ett par stycken och du blir trött som bäst, inge ide mao.
Nej...
Citera
2014-05-06, 12:48
Medlem
Soulflower2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychofox
Finns lite skrivet i någon tråd om mirtazapin har jag för mig, sök. Kollade upp lite nyss eftersom jag själv fick dem utskrivna igår. Själv tror jag mer på beprövade preparat eller rc-droger om det är ett rus du är ute efter. Finns tillgängligt lätt och billligt, inte helt säkert och säkert direkt skadligt ibland, men att trycka i sig sån här medicin och rubba dosen kommer helt säkert att sätta dig i obalans. Höga doser av SNRI för att testa ser jag som lika riskabelt som att testa ett nytt preparat utan att kolla doseringen. Se bara till att ha koll på att inte blanda mirtazapin med tex E eller liknande. Finns en massa risker eller uteblivna effekter med droger på den här medicinen

Okej... Jag har ätit sertralin 100mg/dag i många år. och ska fortsätta med det. Började 1 tablett 15mg mirtazapin till kvällen för sömnen och humöret för nån vecka sen...

Kände bara för att flumma lite idag.....
Citera
2014-05-06, 12:49
Bannlyst
Stoppa i dig zolpidemen, imovanen och oxascanden då, så blir du lite go. Skit i det andra.
Citera
2014-05-06, 12:49
Medlem
Soulflower2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe92
Nej...

vad menar du? vet du något vi inte vet?
Citera
2014-05-06, 12:54
Medlem
Soulflower2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Stoppa i dig zolpidemen, imovanen och oxascanden då, så blir du lite go. Skit i det andra.

...det var inte imovan... jag har 1,5 zopiklon
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in