Tjena! kan jag klippa mitt mini sim till ett nano? tänkte på chipet om det blir förstört har en sådan simkortsklippare för det är ett äldre simkort då var chipet ganska stort och på de nyare simkorten är chipen mycket mindre?
Klipp bara rubt kanterna på chippet så är de inga problem.. de två tre första gångerna du startar telen kan de stå "sätt i sim" då startar du bara om den igen=)
.. eller så beställer du efter ett nytt från din operatör, så slipper du riskera? Vill minnas att de tar oftast bara ut en symbolisk avgift för det (typ 99kr). Är det en nödlösning, så är det väl bara att "go nuts", men då också leva med att inte ha något fungerade de dagar tills det nya har ankommit.
.. eller så beställer du efter ett nytt från din operatör, så slipper du riskera? Vill minnas att de tar oftast bara ut en symbolisk avgift för det (typ 99kr). Är det en nödlösning, så är det väl bara att "go nuts", men då också leva med att inte ha något fungerade de dagar tills det nya har ankommit.
Vet att jag kan beställa men detta skulle vara en enkel lösning just nu för tillfället bara
Ska aktivera en iPhone 5,5s med de simkortet sedan skaffa nytt senare , Har Telia men på butiken i Arvika så tar det hundra år innan man får hjälp hinner gå ner och ta en fika innan det är min tur i kön...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!