2014-05-04, 22:59
Medlem
emmarrs avatar
Hej!

Jag har en grej som jag har tänkt mycket på. Jag ÄLSKAR att ragga på killar. Det kvittar om det är på fest, jobbet, facebook eller skype utan jag måste flirta precis hela tiden. Jag ger ofta killar komplimanger och ögonknullar dom tills jag ser att dom tror att jag är ärlig. Men grejen är att jag ofta driver eller i alla fall överdriver mina komplimanger. Jag kan säga till ett riktigt fuckface att han är världens sötaste men sedan i nästa sekund så går jag iväg och skrattar för mig själv för att den egentligen är så jävla ful. Med tanke på att jag gör detta så har en hel del killar fått känslor för mig genom åren (låter skrytigt, jag vet, men det är ju självförvållat) men när dom väl har fått det så blir jag helt ointresserad och orkar inte fortsätta att leka. Därför ger jag många falska förhoppningar vilket leder till att dom blir ledsna. Sen håller jag på såhär om och om igen.

Alltså när jag var ny på mitt jobb förra året så blev det typ världens kaos för att jag raggade i princip på allt och alla (på skoj då) vilket ledde till att det blev svartsjukedrama. Hur töntigt låter inte detta? Men jag kan liksom inte sluta, jag försöker men det är som ett beroende. Varje gång det börjar en ny kille på jobbet så får jag hela tiden tänka "RAGGA INTE PÅ HONOM!!!" men likt förbannat så går det någon dag sen står jag där och säger att han är söt fast han inte är det.

Jag har haft två långa förhållande som har tagit slut för att jag har sönderraggat på min pojkväns bästa vän för att jag "måste". Bästa vännen kan ha varit världens fulaste men ändå kan jag sabba förhållandet för att han bara ska bli kär i mig.

Dock så har ju även jag känslor. Jag blir ju givetvis också kär och då menar jag allt jag säger till personen MEN raggandet slutar inte för det för jag älskar att driva med folk och se dom gå på det.
Jag driver rent allmänt också. Älskar att provocera och folk har svårt att ta mig seriöst i min umgängeskrets, vilket också är självförvållat och det skiter jag fullständigt i.

Varför är jag så elak? Varför gör jag såhär? Någon mer som e lika störd som jag?
Citera
2014-05-04, 23:03
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmarr
Varför är jag så elak? Varför gör jag såhär? Någon mer som e lika störd som jag?

Finns massor av din sort, ni kallas i dagligt tal för "attention whores". När du har fått din dos av uppmärksamhet så går du nöjt därifrån och skrattar, ditt Ego har fått den bekräftelse den behöver. Dock brukar det inte gå så bra för din sort, en dag kommer du att ställa till det rejält för dig själv.
Citera
2014-05-04, 23:04
Medlem
VonFanderblads avatar
Du kanske lider av någon form av narcissism? Du får passa dig så du inte stöter på ett riktigt queen bee en dag, då kan det gå illa.
Senast redigerad av VonFanderblad 2014-05-04 kl. 23:21.
Citera
2014-05-04, 23:04
Medlem
shadow666s avatar
Du är ett bekräftelse luder, var det så svårt att förstå? men du kanske är för blond och blå ögd för att ens förstå det själv........ det man i folkmun kallar för bimbo.
Citera
2014-05-04, 23:06
Medlem
Talamuss avatar
Du fick inte tillräckligt med kärlek av din familj och försöker nu kompensera. Du är också antagligen rädd för om någon inte skulle tycka om dig.
Senast redigerad av Talamus 2014-05-04 kl. 23:08.
Citera
Medlem
NovaOculuss avatar
Haha du låter superskön ju.

Känner en tjej som är precis sådär, hon raggar för att det är kul. Är inte det anledning nog?
Citera
Bannlyst
usch vilken människa
Dock är det ju så. Unga flickor leker ofta med makten dom har över killar. Ser inte killar som individer utan som muppar som dom kan göra vad dom vill med.
Får hoppas att Karman kommer ifatt dig någon dag
Senast redigerad av therefore 2014-05-04 kl. 23:12.
Citera
2014-05-04, 23:09
Medlem
Caens avatar
Bekräftelsebehov som de flesta unga damer.
Citera
2014-05-04, 23:15
Bannlyst
Oftast brukar kvinnor av denna kategori lida av "fittkomplex" p.g.a. enormt stora fittor (som en järnvägstunnel) som gör att de ständigt måste hävda sig på andras bekostnad.
Citera
2014-05-04, 23:23
Medlem
Rottweilerns avatar
Tycker att det påminner lite om tvångstankar, just detta att du MÅSTE ragga, trots att du egentligen inte vill.

Hur går tankarna inom dig som gör att du börjar att ragga?
Citera
2014-05-04, 23:24
Medlem
emmarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Du är ett bekräftelse luder, var det så svårt att förstå? men du kanske är för blond och blå ögd för att ens förstå det själv........ det man i folkmun kallar för bimbo.

Citat:
Ursprungligen postat av Talamus
Du fick inte tillräckligt med kärlek av din familj och försöker nu kompensera. Du är också antagligen rädd för om någon inte skulle tycka om dig.

Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Haha du låter superskön ju.

Känner en tjej som är precis sådär, hon raggar för att det är kul. Är inte det anledning nog?

Citat:
Ursprungligen postat av therefore
usch vilken människa
Dock är det ju så. Unga flickor leker ofta med makten dom har över killar. Ser inte killar som individer utan som muppar som dom kan göra vad dom vill med.
Får hoppas att Karman kommer ifatt dig någon dag

Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Ts. leder troligtvis av en genetiskt medärvd personlighetsstörning som bäst botas över tid genom tvångssterilisering. Tyvärr utrotade kulturmarxisterna tvångssteriliseringen så nuförtiden återstår endast nackskott.

Jag tror absolut inte att jag är en narcissist, bimbo eller ett oälskat barn! Jag är bara skön som en skrev Nej men jag känner att det blir lite win/win-situation. Jag blir glad av att driva och killen får bättre självförtroende för att jag säger att han är snygg. Vad är det hemska egentligen? Jag är schysst och ger ALLA människor komplimanger och dom blir glada av det. Dock förstår jag inte varför jag måååste göra det heeeela tiden. Men sen är jag generellt duktig på att ge komplimanger och mena det också. Ni hade ju blivit skitglada om jag raggade upp er på krogen t.ex, så bli inte så arga!
Senast redigerad av emmarr 2014-05-04 kl. 23:31.
Citera
2014-05-04, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emmarr
Jag tror absolut inte att jag är en narcissist, bimbo eller ett oälskat barn! Jag är bara skön som en skrev Nej men jag känner att det blir lite win/win-situation. Jag blir glad av att driva och killen får bättre självförtroende för att jag säger att han är snygg. Vad är det hemska egentligen? Jag är schysst och ger ALLA människor komplimanger och dom blir glada av det. Dock förstår jag inte varför jag måååste göra det heeeela tiden. Men sen är jag generellt duktig på att ge komplimanger och mena det också. Ni hatade ju blivit skitglada om jag raggade upp er på krogen t.ex, så bli inte så arga!

Jag tror faktiskt att du lider av personlighetsstörning, anknäbbsbotoxläpparna på din avatar indikerar detta starkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in