Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-04, 23:30
  #13
Medlem
SurfStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender
Låt mig gissa att du är en brud?
Är du gjord av porslin eller vad är det frågan om? Man up!

Japps är en tjej, nej är inte gjord av porslin är bara trött på att folk tror de kan bete sig hur som helst. Inte svårare än så.



Citat:
Ursprungligen postat av Summerbird
Känner igen detta beteende och det kan vara väldigt jobbigt. Vet själv ett par personer i min bekantskapskrets som fungerar så. Min erfarenhet är tyvärr att det är så personen alltid hanterar liknande situationer och att du kommer att råka ut för det igen.

Äntligen någon här som förstår vad de hela handlar om. Sen kanske jag skulle varit tydligare, detta är inte första gången denna person gör så här och säkert inte sista heller som du misstänker.


Citat:
Ursprungligen postat av Aryt
Jag hade nog kunnat bli rätt sne om jag fick order om att och hur jag skulle be om ursäkt.


Jo de kan jag förstå men personen i fråga vet att den gjort fel och jag hörde av mig för att jag ville lösa de hela och försökte att inte göra de till en stor grej utan sa att jag vill att min vän ska veta att jag är besviken men kan glömma så länge denne förstår att man inte behandlar sina vänner så här. Skrev inte ett krav mess direkt där de stod "du ska säga förlåt annars är du ett svin"




Citat:
Ursprungligen postat av CafPow
Knappast så att man blir sviken för att en vän väljer att göra något annat. Besviken kanske absolut, men inte så att det är värsta sveket.

Inte värt att säga upp en vänskap för. Tycker iaf inte jag.


Borde varit tydligare i ts om att detta inte var första gången min vän gjort så här, sen så var de min vän som var drivande i att gå på festen och att jag skulle med sen struntar denne totalt i mig men visst de kanske är smällar man får ta i en vänskap...
Citera
2014-05-05, 00:05
  #14
Medlem
Specters avatar
Tråkigt att läsa men försök att successivt bli mer drivande själv så kommer du på sikt nog inte råka ut för detta i lika stor utsträckning.

Inte svar på din fråga men jag förstår vad du pratar om. Du får ju säga till när du träffar personen och inte bry dig om ifall denne tycker du är jobbig eller inte. Det mesta är lättare mellan fyra ögon.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback