• 1
  • 2
2014-05-04, 00:27
Medlem
Hade laddat ner en bild på min killes dator nyligen, när jag sen skulle leta efter var bilden hamnade fick jag upp hans sparade bilder, varav tre var en naken brud som visade kvinnas underliv. Och då är det en brud som han hittat på Internet (han är ingen person som är otrogen).

Frågan är: Borde jag tala om det för honom? För blev lite chockad och fundersam. Samtidigt är det ju hans dator och hans grejer och han har eget privatliv.
Hur fan gör jag?

ps. Vi har satt finger på "no secrets" och nu var det ju ingenting jag rotade i för nöjes skull och jag ville se vad han har för sparade bilder, utan det var en olycka.
Citera
2014-05-04, 00:29
Medlem
Hur vet du att det är en brud han hittat på nätet? Klart han hittat bilderna där men tror knappast att dessa var exklusivt till honom. Har du testat att googla på bilderna?
Citera
2014-05-04, 00:30
Medlem
Äh det är bara lite porr på någon random brud. Betyder inget och du borde inte lägga någon större vikt vid det hela. Det vore lite jobbigare om min vita tjej hittade mina +300gb porr med svarta och asiatiska brudar.

Edit: 500gb...
Citera
2014-05-04, 00:33
Medlem
Löften om no secrets har ingen betydelse för dom flesta. Han är inte den otrogna typen .. hehe han ska överraska dig rejält om du tror på det du själv skriver.
Citera
2014-05-04, 00:37
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno.K
Äh det är bara lite porr på någon random brud. Betyder inget och du borde inte lägga någon större vikt vid det hela. Det vore lite jobbigare om min vita tjej hittade mina +300gb porr med svarta och asiatiska brudar.

Edit: 500gb...
Hahaha.

För helvete TS. Ge fan i att snoka och leka polis.
Citera
2014-05-04, 00:38
Medlem
AssJohns avatar
Hur vet du att bilderna inte är från hans ex, eller nån annan tjej han känner?

Vad spelar det för roll egentligen? (om du kan lita på han förövrigt)
Det är ju dig han går hem o knullar o myser med, du är ju hans tjej.

ALLA killar kollar på porr, när jag hade tjej förut hade jag ändå kvar min samling på säkert mer än 10000 bilder och filmer och länkar. Inget fel med det.
Inget jag direkt kollade på när hon var i närheten men klart jag inte slänger bort det, har ju samlat i år!
Citera
2014-05-04, 00:38
Medlem
akzags avatar
Lite porr skadar aldrig, tar fan lugnt tjejen.
Citera
2014-05-04, 00:40
Medlem
Ja min första tanke var att han använder de när han ska runka och jag är inte med. Så känner mig inte arg, bara att jag råkade hitta en hemlis som han inte valt att tala om (ännu).

Men tror jag ska våga på att fråga honom imorgon. Först får han berätta och sen att jag talar om hur jag känner. Och ska göra det tydligt för honom att jag inte gick in där för att bara rota bland hans bilder och för att se vad han har och kanske döljer.
(Frågar jag inte kommer jag gå runt med det där i huvudet och det lär inte kännas bra..)
Citera
2014-05-04, 00:40
Medlem
sodars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CobainRules
Hade laddat ner en bild på min killes dator nyligen, när jag sen skulle leta efter var bilden hamnade fick jag upp hans sparade bilder, varav tre var en naken brud som visade kvinnas underliv. Och då är det en brud som han hittat på Internet (han är ingen person som är otrogen).

Frågan är: Borde jag tala om det för honom? För blev lite chockad och fundersam. Samtidigt är det ju hans dator och hans grejer och han har eget privatliv.
Hur fan gör jag?

ps. Vi har satt finger på "no secrets" och nu var det ju ingenting jag rotade i för nöjes skull och jag ville se vad han har för sparade bilder, utan det var en olycka.
Försöker du övertala oss, eller dig själv om att han inte är den otrogna typen?

Jag ser inget fel i det, så länge det inte är tjejer som han/ni känner privat. De flesta killar tittar på porr när flickvännen inte är tillgänglig, av det jag känner till iallafall. Du kan alltid säga på skoj till honom att du sett bilderna, så länge du inte låter som en svartsjuk psykobrud.

Om du inte vill att han ska runka till andra tjejer så kan du ta sådana bilder på dig själv och lägga in dem på hans dator, det kommer han nog att uppskatta
Citera
2014-05-04, 00:51
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av CobainRules
Ja min första tanke var att han använder de när han ska runka och jag är inte med. Så känner mig inte arg, bara att jag råkade hitta en hemlis som han inte valt att tala om (ännu).

Men tror jag ska våga på att fråga honom imorgon. Först får han berätta och sen att jag talar om hur jag känner. Och ska göra det tydligt för honom att jag inte gick in där för att bara rota bland hans bilder och för att se vad han har och kanske döljer.
(Frågar jag inte kommer jag gå runt med det där i huvudet och det lär inte kännas bra..)

Om du känner att du behöver fråga så gör det, ifall det är en nedsparad bild från nätet tror jag inte han kommer bry sig nämnvärt om själva bilden. Skulle inte klassa det som att snoka om filen hamnar där allt nedsparat hamnar. Låter inte som någonting man försöker gömma undan och hålla som en hemlighet precis.

Vad är det du känner? Framgår inte riktigt.
Citera
2014-05-04, 00:54
Medlem
Du kan ju kolla när den sparades ner också, om det är innan nu blev tillsammans så kan han ha fått den skickad till sig eller laddad ner och sen bara skitit/glömt att ta bort den. Har ingen aning om vad jag har i mon download mapp, har säkert filer som är 3-4 år gamla.
Citera
2014-05-04, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Försöker du övertala oss, eller dig själv om att han inte är den otrogna typen?

Jag ser inget fel i det, så länge det inte är tjejer som han/ni känner privat. De flesta killar tittar på porr när flickvännen inte är tillgänglig, av det jag känner till iallafall. Du kan alltid säga på skoj till honom att du sett bilderna, så länge du inte låter som en svartsjuk psykobrud.

Om du inte vill att han ska runka till andra tjejer så kan du ta sådana bilder på dig själv och lägga in dem på hans dator, det kommer han nog att uppskatta

Jag öppnade de inte för vill inte vara så ingående.. Råkade bara skymta att det var en naken brud.

Ja asså jag blev chockad för under de ett och ett halv år vi varit tillsammans har har han inte berättat att han i så fall håller på med porr. Vi brukar vara rätt öppna för varandra. Men jag ser inget fel med om han har det, det är väl en vanlig killgrej (tjej också?) antar jag? Porr menar jag då, använda sig av bilder och klipp osv.

Jo jag känner behov av att berätta, förhoppningsvis blir han inte arg utan tycker det är pinsamt...

Haha jo det var en bra idé x)

(sry om det lät som jag tvivlar på min kille eller nåt, men det är det att jag har inga erfarenheter om när det gäller porr och killar, vet bara att det är väldigt vanligt. Och jag är själv ingen som tittar på porr.. Blir faktiskt äcklad...)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in