Citat:

Ursprungligen postat av 
sodar

Försöker du övertala oss, eller dig själv om att han inte är den otrogna typen? 
Jag ser inget fel i det, så länge det inte är tjejer som han/ni känner privat. De flesta killar tittar på porr när flickvännen inte är tillgänglig, av det jag känner till iallafall. Du kan alltid säga på skoj till honom att du sett bilderna, så länge du inte låter som en svartsjuk psykobrud. 
Om du inte vill att han ska runka till andra tjejer så kan du ta sådana bilder på dig själv och lägga in dem på hans dator, det kommer han nog att uppskatta 

Jag öppnade de inte för vill inte vara så ingående.. Råkade bara skymta att det var en naken brud.
Ja asså jag blev chockad för under de ett och ett halv år vi varit tillsammans har har han inte berättat att han i så fall håller på med porr. Vi brukar vara rätt öppna för varandra. Men jag ser inget fel med om han har det, det är väl en vanlig killgrej (tjej också?) antar jag? Porr menar jag då, använda sig av bilder och klipp osv.
Jo jag känner behov av att berätta, förhoppningsvis blir han inte arg utan tycker det är pinsamt...
Haha jo det var en bra idé x)
(sry om det lät som jag tvivlar på min kille eller nåt, men det är det att jag har inga erfarenheter om när det gäller porr och killar, vet bara att det är väldigt vanligt. Och jag är själv ingen som tittar på porr.. Blir faktiskt äcklad...)