2016-04-02, 04:19
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Rent struntprat ,en naturlig biologisk variant , bland såväl djur dvs däggdjur som människa

Har inget emot homosexuella, om nåt är står jag på deras sida i kampen om acceptans och allt som hör där till. Men en naturlig biologisk variant är väldigt osannolikt. Ren homosexualitet finns inte ute i naturen, det är rent skitsnack. Bisexualitet existerar. Homosexualitet är inte en arvsmässig avvikelse, vad den beror på är svårt att säga. Men att den vore planerad på något sätt är osannolikt eftersom den inte fyller något syfte.

Det enda syftet jag kan se är att kontrollera överbefolkning och då hade vi sett det i andra väletablerade arter, vilket vi inte ser.
Citera
2016-04-02, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legssadovsky
Fast Du Kan Inte Kalla Folk Som Har En Specifik Sexuell Läggning För Själviska I Allmänhet. Sånt Är Individuellt.

Visst har du rätt på sätt och vis. Självfallet drog jag en grov förenkling. Men poängen var att bidra med en delförklaring jag personligen är helt övertygad om rörande ett nutida samhällsfenomen, där just homosexuella hela tiden önskar, kräver och aldrig ifrågasätter konsekvenser av alltmer rättigheter, även kring sådant som aldrig varit naturligt betingat. Det kan aldrig anses såsom ödmjukt eller ansvarsfullt, och då kan man fråga sig vad det i sin tur kan indikera om möjligheter att göra allmänna generaliseringar över personlighetsdrag av personer med den läggningen och som verkar i de kretsarna.
Citera
2016-04-02, 05:13
Medlem
hgfdsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Visst har du rätt på sätt och vis. Självfallet drog jag en grov förenkling. Men poängen var att bidra med en delförklaring jag personligen är helt övertygad om rörande ett nutida samhällsfenomen, där just homosexuella hela tiden önskar, kräver och aldrig ifrågasätter konsekvenser av alltmer rättigheter, även kring sådant som aldrig varit naturligt betingat. Det kan aldrig anses såsom ödmjukt eller ansvarsfullt, och då kan man fråga sig vad det i sin tur kan indikera om möjligheter att göra allmänna generaliseringar över personlighetsdrag av personer med den läggningen och som verkar i de kretsarna.
som jag ser det med alla så kallade ytterligheter är att dom tenderar att nyttjas till annanstädes intresse med favör.

de mer konservativa semi-nationella måste propagera lite sexiga alternativ för dessa utopiska marxister, kommunister, feminister, bögar-osv. Trots att dom i största drag anses vara en belastning. -- men det står mellan 5kg och att dom ger röstmajoritet till internationell agenda

så kanske man som lite mer halvnationell och konservativ, ska se över vad man lägga fram själv.

för sett till resurs-effektivitet med teknik så är det där blåblåa arabtänket ineffektivt.
Man vill ha en stat som först och främst värderar en själv och helheten. purSvensken.

jag svarar som jag gjorde angående rättigheterna. Allt i naturen är en kamp, kring vad man anses gynnas ifrån. -- och ibland får man tänka till.
Senast redigerad av hgfdsa 2016-04-02 kl. 05:43.
Citera
2016-04-02, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Har inget emot homosexuella, om nåt är står jag på deras sida i kampen om acceptans och allt som hör där till. Men en naturlig biologisk variant är väldigt osannolikt. Ren homosexualitet finns inte ute i naturen, det är rent skitsnack. Bisexualitet existerar. Homosexualitet är inte en arvsmässig avvikelse, vad den beror på är svårt att säga. Men att den vore planerad på något sätt är osannolikt eftersom den inte fyller något syfte.

Det enda syftet jag kan se är att kontrollera överbefolkning och då hade vi sett det i andra väletablerade arter, vilket vi inte ser.

Det är en mutation, därom råder inga tvivel. Det är forskat och klart. Dock är det ingen psykisk störning i sig. Men i ett viss stadium kan man kalla det för en sjukdom. Under tonåren och upp, innan man kommer ut, så mår många psykiskt dåligt, trots att ingen bryr sig idag. En del tar sina liv till ochmed. Då kan man definitivt klassadet som en psykisk sjukdom.
Citera
2017-03-20, 23:25
Medlem
Verkar vara en gammal halvdöd tråd men -
Men jag blir fasen mörkrädd när det bara finns homosexuella, muslimer och svarta krulltottar som vill föröka sig, synas, kräva - ja, ta mig fan t.o.m ha egna, kyrkor, lagar, laglöshet, tvingande lagändringar, galor och festivaler, regnbågsflaggor och gud vet allt ...

Vart fasen är er patriotism, bög...... åk till syrien, liban, irak eller nån annanstans och försök vara män... eller prova åk till samma länder, indien m.m och prova var kvinna... kom sen hem igen och ta ställning och väx upp utan att gömma er bakom diagnoser, mobbing, försummelsr, mammas kjoltyg... Ni FÖDDES TILL MÄN -Axla ansvaret, gå kurs i ansvar eller låt er klassas med diagnos... Män är ni inte och kvinnor är ni inte heller -Vi "vanliga, nordiska" medborgare - ja, vi avstår barn för att vi inte vill se dem växa upp i den värld som idioter skapat de senaste decennierna!!! Usch, tycker man om snopp i röv eller gnugga fitta mot fitta så inte fan ska det generera barn - däremot snabbis till psykiatrisk utredning... SNOPP+SNOPP=EJ BEFRUKTNINGSBART! SNIPPOR LIKASÅ - VAD FELAR I HUVUDET? Sverige är snart överbefolkat av regnbågsfolket, muslimer och sexuellt avvikande personlighetstyper... Säg fasen inte att bögeri inte är sjukligt = för bögar hade inte ens blivit födda om inte heterosexualitet existerat...- SD, grattis Ni har värvat minfamiljs röster...!
Citera
2017-04-03, 16:11
Medlem
nonameds avatar
Blir fel i naturen ibland händer som sagt i djur livet med. Många sådana klipp som folk skrattar åt. Men det ligger lite i det.
Citera
2017-05-10, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dance.naked
Nej, det är onaturligt av de skälen jag sa.
Det är en myt att det finns homosexuella djur.

Ja verkligen.
Även homosexualitet bland människor är onaturligt.
Det är bara att se en bög med sina fuktiga blick på
en som man ser att det är nåt sjukt.
Citera
2017-05-20, 17:44
Medlem
GekkoBleus avatar
Homosexualitet är inte en psykisk störning, men det kan diskuteras att vara en evolutionär motvikt.
Ändå är det relativt ointressant, vi är långt färre homosexuella än heterosexuella vad gäller fortplantning också, och tillväxttakten är ändå så god att det faktiskt föds för många utav oss - sett till hur vi lever av jorden.

Vad gäller barnen så är det relativt ointressant vad föräldrarna har för läggning; att man inte kan få barn på naturlig väg betyder inte att man inte har rätt att fostra ett barn. Miljoner barn har fostrats i rent (100%) patriarkala/matriarkiska miljöer (till exempel klosterbarn, historiskt sett) och fått en likvärdig uppväxt med heterosexuella familjers uppfostran. Att hävda att barnet lider för att det skulle bli mobbat, och att homosexuella föräldrar därmed inte borde få fostra sitt barn, håller inte. Då tycker jag snarare att mobbaren skulle tas ur bilden, det är plågoanden som är skurken och den har ingen rätt att inskränka på familjens integritet, oavsett föräldrarnas läggning.

Eftersom vi inte har kontroll på evolutionen och 'livets hemlighet' överhuvudtaget, så är det ganska präktigt och oförskämt att kalla homosexualitet för en störning. Kanske är det så att homosexualitet är en motvikt, en avvikelse visst, men en högst naturlig motpol till att det skulle bli en överpopulation? Utmana tanken!
Citera
2017-05-25, 13:19
Medlem
Om det nu är en psykisk störning eller något annat är jag osäker på , men det är i ala fall inte normalt.

Vad skulle hända på jorden om alla människor blev homosexuella?

Precis.
Citera
2017-05-25, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Om det nu är en psykisk störning eller något annat är jag osäker på , men det är i ala fall inte normalt.

Vad skulle hända på jorden om alla människor blev homosexuella?

Precis.

Och vad skulle hända om alla föddes som män?

Innebär det att det är "onormalt" att vara man?
Citera
2017-05-30, 23:26
Avslutad
Kan bara säga att jag inte väljer va bög eller vänsterhänt. Är vänsterhänthet också en psykisk störning då?
Senast redigerad av Guy86 2017-05-30 kl. 23:30.
Citera
2017-06-14, 13:51
Medlem
PingPongZongs avatar
Homosexualitet är en psykisk störning för deras hjärnor fungerar som det motsatta könet.

Vissa har så grov homosexualitet så hjärnan kan uppfatta den egna kroppen som främmande.

Sjuka jävla as som cirkusdjur är dom. Kolla in dessa 2 MANLIGA BÖGAR https://www.youtube.com/watch?v=BxNf4sbgPho är väl uppenbart att det är grova problem med hjärnan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in