Citat:
Ursprungligen postat av
staffanwestberg
Visst har du rätt på sätt och vis. Självfallet drog jag en grov förenkling. Men poängen var att bidra med en delförklaring jag personligen är helt övertygad om rörande ett nutida samhällsfenomen, där just homosexuella hela tiden önskar, kräver och aldrig ifrågasätter konsekvenser av alltmer rättigheter, även kring sådant som aldrig varit naturligt betingat. Det kan aldrig anses såsom ödmjukt eller ansvarsfullt, och då kan man fråga sig vad det i sin tur kan indikera om möjligheter att göra allmänna generaliseringar över personlighetsdrag av personer med den läggningen och som verkar i de kretsarna.
som jag ser det med alla så kallade ytterligheter är att dom tenderar att nyttjas till annanstädes intresse med favör.
de mer konservativa semi-nationella måste propagera lite sexiga alternativ för dessa utopiska marxister, kommunister, feminister, bögar-osv. Trots att dom i största drag anses vara en belastning. -- men det står mellan 5kg och att dom ger röstmajoritet till internationell agenda
så kanske man som lite mer halvnationell och konservativ, ska se över vad man lägga fram själv.
för sett till resurs-effektivitet med teknik så är det där blåblåa arabtänket ineffektivt.
Man vill ha en stat som först och främst värderar en själv och helheten. purSvensken.
jag svarar som jag gjorde angående rättigheterna. Allt i naturen är en kamp, kring vad man anses gynnas ifrån. -- och ibland får man tänka till.