2025-03-12, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Det är ju en ganska meningslös kommentar. Självklart spelar det roll vem ens föräldrar är för att slå sig fram. De gäller inte bara artister, skådespelare och liknande utan även i näringslivet får man fördelar om ens föräldrar är lyckade. Men Benjamin har talang så stor chans att han lyckats även utan Pernilla.

Vilken talang tänker du på?

Sjunga kan han i alla fall inte låter som en liten bebis ful som fan e han också.
Citera
2025-03-21, 22:51
Medlem
Hans musik eller vad man ska kalla det tycks vara poppis på olika stödboenden iallafall. Kul för dem.
Citera
2025-03-22, 05:43
Medlem
GertBennys avatar
Jag tycker han verkar vara sig själv och inte ha någon påklistrad fasad, vilket är bra i min bok. Trevlig verkar han vara med. Sett lite på hans youtube matkanal då jag gillar matlagning. Sen har jag ingen koll på vad han gör annars, vet att han gör musik som verkar vara poppis och omtyckt. Kul för han.
Citera
2025-03-30, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Min Gaydar ger utslag, kan han inte bara komma ut ur garderoben och sluta plåga sig själv?

Tar nog tid. Var samma med Darin. Diffusa historier i media om hemliga flickvänner etc som egentligen aldrig fanns. Sen tog det massa år innan han kom ut av någon anledning. Satt och ljög i intervjuer innan han kom ut om att han träffar en del tjejer osv. Exakt samma story det här med Benjamin.
Citera
2025-03-31, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drMunchhausen
Tar nog tid. Var samma med Darin. Diffusa historier i media om hemliga flickvänner etc som egentligen aldrig fanns. Sen tog det massa år innan han kom ut av någon anledning. Satt och ljög i intervjuer innan han kom ut om att han träffar en del tjejer osv. Exakt samma story det här med Benjamin.

I den familjen har ju ingen några hämningar, kan inte se anledningen till att han inte stolt skulle säga att han var bög om han vore det. Enda anledningen vore visserligen att han inte ville göra tonårsbrudarna besvikna, men jag tror han är straight faktiskt.
Citera
2025-03-31, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
I den familjen har ju ingen några hämningar, kan inte se anledningen till att han inte stolt skulle säga att han var bög om han vore det. Enda anledningen vore visserligen att han inte ville göra tonårsbrudarna besvikna, men jag tror han är straight faktiskt.

Måste ha att göra med oro för hur det kan påverka karriären i så fall. Ser ingen annan uppenbar anledning. Kanske lite obekväm inför farsan som är kriminell machoitalienare, hänger med Johan Falk osv. Möjligen går det inte hem att vara gay hos farsan. Kan ju ha fel men gaydarn ger ju stort utslag som någon skrev.
Citera
2025-04-05, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
To de? Jo då, jag hade skådat honom på hans framträdanden trots okänd mor och far.
Benjamin är ett geni utöver vad som en skit som du kan ta in.
Lyssna på Bertil Bo Harry Brandeilus snoddas Arne Qwick och dina idoler så mår du toppen.
Dessutom sitta här och ondgöra dej över kreti och pleti, det skulle du må bra av.

Geni? Wahlgrens jämför honom med Ted Gärdestad,tror han ska slå igenom världen över. (En turné som betalas av Wahlgrens)
Utan deras namn,deras kändisskap hade han varit nobody.
Finns hundratusentals artister,låtskrivare som är minst lika bra,och bättre.

Se bara denna låt,som dök upp i mitt flöde.
Om Benjamin hade skrivit texten och sjungit hade det blivit en hit.
Nu är det en glömd låt.

https://youtu.be/i2VQbQGBMzg?si=64KRPzECvh5jIqLE
Citera
2025-04-05, 19:54
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Typ zigenare?

Nej, hans far Emilio Ingrosso kommer från Syditalien. Området heter Puglia/Apulien.
Citera
2025-05-11, 23:02
Medlem
Att Benjamin sannolikt är gay har väl inte så stor betydelse för mig. Värre är hur pinsamt dåliga hans låtar är. Stora skämskudden krävs för att ens försöka yssna på det. Som Spinal Tap helt utan självinsikt. Killen är ju som en parodi. Tycker synd om honom på något sätt.
Citera
2025-05-11, 23:08
Han är snyggare än syrran.
Citera
2025-05-11, 23:17
Medlem
Klämmer nog bättre också.
Citera
2025-05-12, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AH88