Eva eller Bianca? Ja, spelar roll. Vad ska de säga? Så länge de inte vill gå ut offentligt så får de väl träffas i smyg. Benjamin har ju sagt att han gillar äldre kvinnor, men jag har fått för mig att han har läst det i en sexspalt i Expressen, att unga män vill ha äldre kvinnor. Så han säger det för att det är tillräckligt provokativt för att ta bort fokus från att han kanske helst vill iigga med äldre män? Vem vet, både Björn och Eva skilde sig i vintras, så de är på banan. Mer troligt är väl i så fall att Björn och Eva ses? Kanske de tar in Benjamin som en liten krydda? Men i ärlighetens namn tror jag inte Franzen för en sekund skulle tillåta sig att släpa sitt namn på samma pastanivå som Ingrosso. Så, nej.
Du är inte lite naiv du.. titta hur lång tid det tog för Darin
Darin är/var blyg. Det är inte Benjamin. Benjamin var ju t.o.m. programledare för programmet Benjamin's med en massa gäster. Det skulle inte Darin klara.
Det är väl ingen mening i att ha en tråd om den där pajasen. Han är ju så töntig i sitt sätt att vara och i sitt sätt att klä sig. Egentligen en nobody.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!