2005-08-16, 13:40
Bannlyst
Vem är han, och vad jobbar han med?
Citera
2005-08-16, 16:00
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Den största frågan är väl, håller det augusti ut? Vad säger Runar?
Citera
2005-08-16, 16:01
Medlem
Hylands avatar
Hennes nya vaddå? Sköldpadda?
Citera
2005-08-16, 16:05
Medlem
ricksons avatar
Agneta Sjödin förefaller vara en sökare, vad är meningen med livet funderar hon, finns det något annat än att bara leda stödgalor i tv4? Hon sökte vidare och fann Runar?! Måtte Agneta bli lycklig med sin nya vem det än må vara.
Citera
2005-08-16, 16:16
Medlem
Sjuttiotvås avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...685628,00.html

Hon förefaller mer och mer som Linda Rosing. En ny blivande man, lite för ofta.

Av exen måste jag säga att jag föredrar Mats Sundin. Men förstår att han letade vidare
Citera
2005-08-17, 13:45
Medlem
Nulles avatar
Dagens AB innehåller en rättelse:

Citat:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...686393,00.html

I gårdagens Aftonbladet berättade vi om Agneta Sjödins nya kärlek. Agneta Sjödin säger till Aftonbladet att hon inte är tillsammans med någon med namnet Tomas. Hon har heller aldrig haft någon romans med Mats Sundin.
Aftonbladet beklagar felaktigheterna.
Någon har dessutom gått in och rensat bort "Tomas" och "Mats Sundin – en kort men intensiv romans" från Nyllets text.
Citera
2005-08-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...685628,00.html
Hon förefaller mer och mer som Linda Rosing. En ny blivande man, lite för ofta.
Av exen måste jag säga att jag föredrar Mats Sundin. Men förstår att han letade vidare

Citat:
Ursprungligen postat av rickson
Agneta Sjödin förefaller vara en sökare, vad är meningen med livet funderar hon, finns det något annat än att bara leda stödgalor i tv4? Hon sökte vidare och fann Runar?! Måtte Agneta bli lycklig med sin nya vem det än må vara.

Jag skulle hellre kalla henne arbetslös nu när sommar turnén är slut, kontraktet med 4: an inte blev förnyat och med tanke på att skall släppa en bok så måste hon få all publicitet hon kan få. Om boken floppar kommer hon nog att visa f-tt-n för att få några mer böcker sålda.
Citera
2005-08-17, 22:34
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Jag skulle hellre kalla henne arbetslös nu när sommar turnén är slut, kontraktet med 4: an inte blev förnyat och med tanke på att skall släppa en bok så måste hon få all publicitet hon kan få. Om boken floppar kommer hon nog att visa f-tt-n för att få några mer böcker sålda.

Vem f*n är intresserad av att läsa en bok av/med Agenta Sjödin? Hon är väl ingen potential nobelpristagare vad gäller sitt författande?

Varför är det jämt så att den ena dörren efter den andra öppnas för de som varit med i TV? Känd från TV... typ. Så *otroligt* korkat.
Citera
2005-08-17, 23:24
Bannlyst
[quote=Lyckholm]Vem f*n är intresserad av att läsa en bok av/med Agenta Sjödin? Hon är väl ingen potential nobelpristagare vad gäller sitt författande?
[quote]

Å andra sidan vem fan vill läsa en bok skriven av en nobelpristagare.
Citera
2005-08-18, 08:30
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av göinge
Å andra sidan vem fan vill läsa en bok skriven av en nobelpristagare.

Betydligt fler.
Citera
2005-08-18, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Vem f*n är intresserad av att läsa en bok av/med Agenta Sjödin? Hon är väl ingen potential nobelpristagare vad gäller sitt författande?

Varför är det jämt så att den ena dörren efter den andra öppnas för de som varit med i TV? Känd från TV... typ. Så *otroligt* korkat.

Inte alls så korkat som det låter, för naturligtvis är det hon själv som har läckt för att hålla kändisskapet igång. Ungefär som vissa andra kända personer gör emellanåt.
Citera
2005-08-19, 11:18
Medlem
Nu har tv4 fått en kvinnlig chef har Agneta fått arbetet tillbaka och då slipper vi hennes försök till att hålla kändisskapet igång. Då blir denna tråd död!

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...687267,00.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in